Opgelost door Fiber Nederland: 2 maanden geen internet aansluiting van Fiber na verhuizing

sad Opgelost
tim.w

Vanaf 1 juli verhuist naar nieuw adres, verhuizing ook doorgegeven aan Fiber op 1 juli. Verhuizing werd op 7 juli in behandeling genomen. Inmiddels is het 7 september en zit ik al 2 maanden zonder internet/tv! Meerdere malen contact opgenomen met klantenservice maar geen duidelijk antwoord wanneer de dienst nou eindelijk opgeleverd zal worden.

Ik eis een duidelijk antwoord op wanneer ik aangesloten zal worden, als ik nog langer dan een week zonder internet zit zal ik overgaan tot een ontbinding van het contract. Ook wil ik de twee maanden die ik voor niks heb betaald terug gecompenseerd krijgen.

Fiber Nederland
    Geachte heer Wolfs,

Wij begrijpen dat u het vervelend vindt dat het verhuizen van uw diensten meer tijd in beslag
    neemt, dan u van ons had mogen verwachten. Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen
    en hebben aangegeven dat uw contract op uw verzoek kosteloos wordt ontbonden.

Fiber Nederland

tim.w

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?