Opgelost door Fiber Nederland: 2 maanden geen internet aansluiting van Fiber na verhuizing

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 272361
Gebruiker
tim.w
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanaf 1 juli verhuist naar nieuw adres, verhuizing ook doorgegeven aan Fiber op 1 juli. Verhuizing werd op 7 juli in behandeling genomen. Inmiddels is het 7 september en zit ik al 2 maanden zonder internet/tv! Meerdere malen contact opgenomen met klantenservice maar geen duidelijk antwoord wanneer de dienst nou eindelijk opgeleverd zal worden.

De oplossing

Ik eis een duidelijk antwoord op wanneer ik aangesloten zal worden, als ik nog langer dan een week zonder internet zit zal ik overgaan tot een ontbinding van het contract. Ook wil ik de twee maanden die ik voor niks heb betaald terug gecompenseerd krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Wolfs,

    Wij begrijpen dat u het vervelend vindt dat het verhuizen van uw diensten meer tijd in beslag
    neemt, dan u van ons had mogen verwachten. Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen
    en hebben aangegeven dat uw contract op uw verzoek kosteloos wordt ontbonden.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tim.w
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen