Klacht Fiber Nederland: 99,95 rekenen voor een verhuizing

Duhniesje

3 augustus via de website een verhuizing doorgegeven. Op de website staat aangegeven dat een verhuizing 50 euro kost. Een behoorlijk bedrag. Hiermee zijn wij akkoord gegaan. Wij willen wel graag internet in ons nieuwe huis.
4 augustus krijgen wij mail van Fiber. Geen verhuisbevestiging. Wel een factuur voor 99,90. Bij telefonische navraag is ons aangegeven dat dit voor het abonnement is. Fiber verwacht namelijk dat wij naast 50 vergoeding voor het verhuizen van de verbinding ook de volledige maand op ons oude adres èn een volledige maand op het nieuwe adres betalen.
In plaats van 50 euro, betalen we dus 99,95(!) voor het verhuizen van onze internetverbinding. Op de website wordt nergens gerept over dubbele facturatie, enkel 50 euro kosten voor het verhuizen van de verbinding.
Ondanks de dubbele maandfacturatie hebben wij nog altijd geen bevestiging van onze verhuizing ontvangen.

Geen dubbele maandfacturatie.
Indien Fiber van voornemen is ons, naast de buitensporige kosten voor een verhuizing, ook dubbel te factureren wens ik per direct mijn verhuizing en nieuwe af te sluiten abonnement te herroepen en mijn abonnement per eerstvolgende mogelijkheid op te zeggen.

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?