Opgelost door Fiber Nederland: Aangesloten door Fiber echter geen signaal op de modem

PaulHaza99

Eind juli door Fiber telefonisch benadert voor een abonnement bij fiber Tv, internet en telefonie. Er werd gemeld dat dit 14 september 2016 zou ingaan. Apparatuur ontvangen en 14 september 2016 jubelde fiber dat we waren aangesloten door de netwerkbeheerder. Echter ontving de decoder/modem geen signaal van het ISRA punt. Gebeld met Fiber, mobiel omdat onze huistelefoon door nummerbehoud al was losgekoppeld van onze vorige provider Ziggo. Alleen de wachttijden bij Fiber duren tussen de 30 tot 45 minuten en dat tikt aan op je mobiel. Daarna beloven ze acties die ze niet nakomen. Nu is vanaf vrijdag 16 september 2016 onze "storing" in behandeling en hebben we tot nu toe geen TV, internet en telefonie. De medewerker van fiber ( technische afdeling) verklaarde dat onderzoek door "middenteam " omtrent onze aansluiting ong 3 dagen kon gaan duren. We zijn nu 8 dagen verder en nog steeds is het "onderzoek" gaande. Het vertrouwen in "fiber" daalt tot onder het nul punt.

We zijn nu zo ver dat we geen vertrouwen meer hebben in Fiber. We willen van ons contract af omdat Fiber nog niet geleverd heeft wat we hadden afgesproken.

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

PaulHaza99
    Op 27 september is een kpn monteur geweest en heeft in de centrale de verbinding goed gezet ( wat dus op 14 september zou zijn gebeurd). Hierna was het probleem over en prima ontvangst van alle onderdelen, TV , internet en telefonie.
    PaulHaza99
    Alhoewel het lang heeft geduurd is mijn klacht toch goed verholpen.

PaulHaza99

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?