Opgelost door Fiber Nederland: Aangesloten door Fiber echter geen signaal op de modem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 186992
Gebruiker
PaulHaza99
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eind juli door Fiber telefonisch benadert voor een abonnement bij fiber Tv, internet en telefonie. Er werd gemeld dat dit 14 september 2016 zou ingaan. Apparatuur ontvangen en 14 september 2016 jubelde fiber dat we waren aangesloten door de netwerkbeheerder. Echter ontving de decoder/modem geen signaal van het ISRA punt. Gebeld met Fiber, mobiel omdat onze huistelefoon door nummerbehoud al was losgekoppeld van onze vorige provider Ziggo. Alleen de wachttijden bij Fiber duren tussen de 30 tot 45 minuten en dat tikt aan op je mobiel. Daarna beloven ze acties die ze niet nakomen. Nu is vanaf vrijdag 16 september 2016 onze "storing" in behandeling en hebben we tot nu toe geen TV, internet en telefonie. De medewerker van fiber ( technische afdeling) verklaarde dat onderzoek door "middenteam " omtrent onze aansluiting ong 3 dagen kon gaan duren. We zijn nu 8 dagen verder en nog steeds is het "onderzoek" gaande. Het vertrouwen in "fiber" daalt tot onder het nul punt.

De oplossing

We zijn nu zo ver dat we geen vertrouwen meer hebben in Fiber. We willen van ons contract af omdat Fiber nog niet geleverd heeft wat we hadden afgesproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    PaulHaza99
    Datum
    Op 27 september is een kpn monteur geweest en heeft in de centrale de verbinding goed gezet ( wat dus op 14 september zou zijn gebeurd). Hierna was het probleem over en prima ontvangst van alle onderdelen, TV , internet en telefonie.
  2. Auteur
    PaulHaza99
    Datum
    Alhoewel het lang heeft geduurd is mijn klacht toch goed verholpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PaulHaza99
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen