Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Fiber Nederland: Aangesloten door Fiber echter geen signaal op de modem
Details
De klacht
Eind juli door Fiber telefonisch benadert voor een abonnement bij fiber Tv, internet en telefonie. Er werd gemeld dat dit 14 september 2016 zou ingaan. Apparatuur ontvangen en 14 september 2016 jubelde fiber dat we waren aangesloten door de netwerkbeheerder. Echter ontving de decoder/modem geen signaal van het ISRA punt. Gebeld met Fiber, mobiel omdat onze huistelefoon door nummerbehoud al was losgekoppeld van onze vorige provider Ziggo. Alleen de wachttijden bij Fiber duren tussen de 30 tot 45 minuten en dat tikt aan op je mobiel. Daarna beloven ze acties die ze niet nakomen. Nu is vanaf vrijdag 16 september 2016 onze "storing" in behandeling en hebben we tot nu toe geen TV, internet en telefonie. De medewerker van fiber ( technische afdeling) verklaarde dat onderzoek door "middenteam " omtrent onze aansluiting ong 3 dagen kon gaan duren. We zijn nu 8 dagen verder en nog steeds is het "onderzoek" gaande. Het vertrouwen in "fiber" daalt tot onder het nul punt.De oplossing
We zijn nu zo ver dat we geen vertrouwen meer hebben in Fiber. We willen van ons contract af omdat Fiber nog niet geleverd heeft wat we hadden afgesproken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.