Klacht Fiber Nederland: Aansluiten is moeilijk

Klachtnummer
# 259568
Gebruiker
Beer8000
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik zou 12 april aangesloten worden. Krijg ten eerste het pakket pas de 13de.
Maar ben tot heden nog steeds niet aangesloten.
steeds bellen met de klantenservice enigste wat ik te horen krijg is dat ze hopen dat de backoffice het in de loop van de week op pakt. Nu al ruim een week geen tv niks thuis.

De oplossing

Zo snel mogelijk aansluiten. En een dikke compensatie voor t al een week leveren van niks.

3 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Excuses voor het ongemak, ik zie dat uw zaak in behandeling is bij de leverancier. Wij zullen u zo spoedig mogelijk contacteren als wij een update hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    Beer8000
    Datum
    Ja zo spoedig mogelijk dat blijf ik horen. Zowel via de telefoon als de app. En dat jullie het zo vervelend vinden . Maar er iets aan doen ho maar. Of ons gewoon fatsoenlijk te woord staan nee hoor alleen maar het spijt ons maar we kunnen verder niks voor u doen ondertussen weer een week verder. Wat hebben wij een spijt dat we überhaupt naar jullie zijn gegaan
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Excuses voor het ongemak.
    Wij hebben van de leverancier meegekregen dat uw lijn gebruiks klaar is, u kunt contact opnemen met de service desk voor een compensatie verzoek.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?