Klacht Fiber Nederland: Aansluiten lukt niet, opzeggen ook niet

Klachtnummer
# 182596
Gebruiker
Vrijkorte
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer al 6 weken onze glasvezelaansluiting aangesloten te krijgen maar bij stap 1 (stekker vh modum in de meterkast) bleek het al mis te zijn; Een 2de hands modum onder de vliegenpoep met een kapotte stekker. Om een lang verhaal kort te maken heb ik na 5 weken eindelijk een ander modum ontvangen...helaas zonder stekker ( sorry mevrouw verkeerde type) de juiste versie zou ruim een week geleden met spoed worden verstuurd en heb ik tot op dit moment niet ontvangen. Mijn geduld is op. Ik heb fiber mede gedeeld mijn verhaal op fb te plaatsen.Al met al heb ik:
17 x gebeld met fyber, Gemiddeld 16 minuten wachttijd. Steeds een andere persoon aan de lijn, diegene waar je naar vraagt heeft altijd net een vrije dag.
7 x vraag via klantenservice die als ' niet behandeld' in de wacht blijft staan.
We zijn inmiddels 3 weken niet meer bereikbaar via vaste telefoon of internet.

De oplossing

Leveren van juiste modum

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Vrijkorte,

    Reeds is het dossier opgepakt en heeft u een vernieuwde modem ontvangen.

    Wij sluiten dan ook dit dossier.