Opgelost door Fiber Nederland: Aansluiting niet meer gewenst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122747
Gebruiker
Bodhi Akker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In eerste instantie in november 2014 positief gereageerd op een aanbod van Fiber met gratis TV-toestel voor een glasvezelaansluiting. Nadat ik begin december begreep dat deze aansluiting pas medio 2015 gerealiseerd kon worden heb ik telefonisch aangegeven dat ik hiervan afzag. Hoewel ik meerdere malen, telefonisch, per e-mail en per aangetekende brief, heb aangegeven dat ik geen gebruik wens te maken van de diensten van fiber Nederland B.v. blijft men er bij dat ik een overeenkomst ben aangegaan. Fiber stuurt nu een Ingebrekestelling voor betaling van de aansluitkosten en dreigt met hoge kosten wanneer ik de aansluitkosten niet binnen 14 dagen betaal.
Verder vind ik de bejegening van de telefoniste van de klantenservice allesbehalve klantvriendelijk.

De oplossing

Ik wil graag dat fiber accepteert dat ik geen glasvezelaansluiting van fiber wens en mij geen aansluitkosten in rekening meer probeert te brengen.

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Akkert,

    We zullen gehoord geven aan uw verzoek en de bestelling afbreken. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  2. Auteur
    Bodhi Akker
    Datum
    Na meerdere pogingen mijnerzijds om dit duidelijk te maken heeft Fiber eindelijk geaccepteerd dat ik geen glasvezelaansluiting meer wens; geweldig! met dank11

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bodhi Akker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen