Opgelost door Fiber Nederland: Aansluiting niet meer gewenst

Bodhi Akker

In eerste instantie in november 2014 positief gereageerd op een aanbod van Fiber met gratis TV-toestel voor een glasvezelaansluiting. Nadat ik begin december begreep dat deze aansluiting pas medio 2015 gerealiseerd kon worden heb ik telefonisch aangegeven dat ik hiervan afzag. Hoewel ik meerdere malen, telefonisch, per e-mail en per aangetekende brief, heb aangegeven dat ik geen gebruik wens te maken van de diensten van fiber Nederland B.v. blijft men er bij dat ik een overeenkomst ben aangegaan. Fiber stuurt nu een Ingebrekestelling voor betaling van de aansluitkosten en dreigt met hoge kosten wanneer ik de aansluitkosten niet binnen 14 dagen betaal.
Verder vind ik de bejegening van de telefoniste van de klantenservice allesbehalve klantvriendelijk.

Ik wil graag dat fiber accepteert dat ik geen glasvezelaansluiting van fiber wens en mij geen aansluitkosten in rekening meer probeert te brengen.

Fiber Nederland
    Geachte meneer Akkert,

We zullen gehoord geven aan uw verzoek en de bestelling afbreken. Onze excuses voor het ongemak.

Fiber Nederland
    Bodhi Akker
    Na meerdere pogingen mijnerzijds om dit duidelijk te maken heeft Fiber eindelijk geaccepteerd dat ik geen glasvezelaansluiting meer wens; geweldig! met dank11

Bodhi Akker

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?