Klacht Fiber Nederland: Al 3 weken Geen tv, geen internet, geen telefonie , wel betalen

Dawood

16 juni netjes aangemeld voor tv, internet en telefonie, er werd beloofd binnen 4-6 weken alles wordt geleverd. Factuur gekregen voor de monteur kosten en betaald
Vervolgens zegt de monteur zijn installatie afspraak af 1 uur van te voren omdat hij de modem en spullen niet bij zich heeft.
Nieuw afspraak gemaakt en de modem en de fritz box geinstaleerd door de monteur
Alle lampjes branden , echter geen verbinding met de server, geen tv, geen telefonie.
technische dienst benaderd , na meerder malen nieuwe configuratie doen, alle apparaten aan en uit zetten, terwijl ik voor een monteur heb betaald!!!!!!

Geen resultaat, technische dienst van fiber zei meneer je hebt 3 lampjes branden op de modem dus het signaal komt binnen , het ligt aan de netwerk, weer een afspraak deze keer met een monteur van de netwerk bedrijf , deze heeft alles gechekt en de port ook , volgens hem geen problemen met de netwerk. Heeft het afgemeld en vertrokken

Geen internet, geen tv, ik wacht nog

Ik ben een MKB bedrijf, aub wil de beloofde diensten snel of ontbinden van de contract
Hierdoor verlies ik opdrachten

Geachte meneer Dawoodi,

We hebben begrepen dat er bij u een monteur langskomt om de storing te verhelpen. We zullen naderhand contact met u opnemen om te bespreken of dit naar wens is gedaan.

Dawood
    vandaag opnieuw monteur van Fiber geweest na 6 weken geen helemaal niets. Alle apparatuur vervangen, toch geen verbinding. 11 Aug. al een monteur van netwerk beheerder geweest, geen van beide monteurs ( fiber en netwerk beheer. ) kan de storing verhelpen en wijzen de vinger naar elkaar toe. Fiber wil de lijn onderzoeken en netwerk beheer. vindt dat het aan de software ligt. 2-3 maanden kan het duren zegt klanten service.
    Volgende week niet opgelost dan stop ik alles. fiber faalt in leveren
    Geachte meneer Dawoodi,

We hebben u net geprobeerd te bellen om de situatie te verduidelijken, maar kregen helaas geen gehoor.

Wij zijn ons bewust van het feit dat dit een erg vervelende situatie is. Onze monteur is langs geweest om volledig uit te sluiten dat het aan de aansluiting en hardware ligt. Dit is nu gebeurt. Wij en onze partners doen ons uiterste best om de storing te verhelpen.

Dawood
    afgelopen maandag een monteur geweest van caiway, alles uit elkaar gehaald en de woning verlaten, later gebeld door anonieme nummer met het advies om Fiber te bellen om een nieuwe modem aan te vragen ( heb ik ook telef. gedaan ) vandaag opnieuw bezoek van caiway monteur en ( FTU ) vervangen, idem met de mededeling dat hij de ( Genexis ) niet terug kan plaatsen omdat deze niet past, volgens hem heb ik niet de juiste modem. weer vandaag gebeld naar Fiber.
    5 monteurs , geen resultaat , triest
    Geachte meneer Dawoodi,

Zoals net besproken is de storing opgelost. We zullen de facturatie corrigeren. Onze excuses voor het ongemak.

Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?