Klacht Fiber Nederland: Al 5 dagen geen internet via Fiber

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 100083
Gebruiker
Henkdrik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

26-2 ontdekte in 's avonds dat mn internet weg viel. Volgende dag had ik nog geen internet. Mijn man heeft toen s avonds gebeld en het zou met een paar dagen! opgelost worden, Mijn man heft nog specifiek gevraagd on te bellen, aangezien we geen internet hebben. Zaterdag eind van de dag zelf nog maar een keer gebeld. Ze konden niks voor ons doen alleen hopen dat het zo snel mogelijk opgelost zou worden. Zondag de wificode van de buren gevraagd, aangezien ik internet nodig heb voor mijn werk. Die werjt gelukkig (af en toe) ook thuis. Zondagavond heb ik gemaild, maandag gemaild, Gister heb ik nog een keer gemaild. Het enige wat ik van hun krijg is een mail dat ze zo snel mogelijk met mijn mail aan de slag gaan. Ik hoor verder niks. Ik weiger er nog langer achteraan te moeten belleb, met de nodige kosten aan wachttijd. gemiddeld 15 min.
Het is schandalig dat je een klant 6 dagen zonder internet laat zitten en dan ook nog eens niks van je laat horen.

De oplossing

Ik wil van mijn contract af! Ik ben er nu zoo klaar mee

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Henkdrik
    Datum
    Vanavond toch nog even gebeld, gelukkig kreeg ik gelijk iemand aan de lijn. Het problem was bekend en ligt bij de technische dienst. Duurt ongveer 5!! werkdagen maar het is erg druk. Kan ook langer! Schandalig gewoon zo ga je echt niet met je klanten om!!
  2. Auteur
    Henkdrik
    Datum
    Na 7 dagen deed mn internet het ineens weer. Niks van ze gehoord. Gebeld voor compensatie aangezien ik een volle week geen internet heb gehad wil ook niet voor een volle maand betalen. Ik krijg eind April te horen of in aanmerking kom voor compensatie!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henkdrik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen