Klacht Fiber Nederland: Al een week geen internet telefoon en tv

René

Al een week geen service van fiber. Storing is gemeld en wordt binnen redelijke termijn opgelost. 5 werkdag en dat van ik niet redelijk. Na diverse contacten bleek op de 5e dag dat ze me gebeld hadden maar continu in gesprek kregen. Wat bleek zij hebben een typfout in mijn telefoonnummer gemaakt. Fiber levert geen email omdat iedereen toch een internet account heeft. Er is niemand op het idee gekomen om mij te mailen want email komt natuur gewoon op mijn smartphone binnen. 7e dar weer gebeld en de storing is gemeld en ik moet maar wachten. Je krijgt niemand aan de telefoon die je wel echt kan helpen.

Zsm iemand die mij wel kan helpen en niet zegt dat ik maar moet wacht tot dat er een monteur met mij contact op neemt

Fiber Nederland
    Geachte heer Janssen,Wat vervelend dat u een storing heeft. Wij zullen uw situatie bekijken om te zien wat wij kunnen om dit zsm op te lossen.Met vriendelijke groet,Barbara de Bont
    René
    Vandaag is er eindelijk een monteur geweest. De aardige man had helaas geen nieuw modem bij zich om dat deze slecht te verkrijgen zijn. Hier is een spreekwoord voor dat ik hier niet zal noemen.
    Fiber weer gebeld en moet maar weer wachten tot dat ik wordt gebeld door een monteur. SCHANDALIG!!! Escalatie is bij fiber onmogelijk. Misschien dat Michaela van Gilse Manager Fiber NL Klantenservice zich dit eens kan aantrekken. Deze werkwijze van Fiber verdient het predikaat zeer klant onvriendelijk.
    Fiber Nederland
    Geachte heer Janssen,Wij kunnen ons voorstellen dat dit enorm frustreert. We zullen direct navraag doen waarom de monteur geen modem bij zich had en zorgen dat er zo snel mogelijk weer een monteur uw kant op komt.Met vriendelijke groet,Barbara de Bont
    René
    Ik heb reeds geschreven dat de modems slecht verkrijgbaar zijn.
    Er gaan er zoveel stuk dat een monteur er maar een beperkt aantal mag bestellen. Helaas had hij de voor hem beschikbare modems al "geswapt". Ik vindt het belachelijk dat ik weer moet wachten op een telefoontje van de service organisatie gideon.
    Bij Fiber durft niemand je te helpen en toezeggingen te doen. Je terugbellen durven ze al helemaal niet. Blijkt wel uit de reactie " zo snel mogelijk een monteur uw kant op".
    Fiber Nederland
    Geachte meneer Janssen,Het is niet de bedoeling dat de monteurs met lege handen richting onze klanten gaan. Daarom proberen wij u ook zo snel mogelijk te helpen. Zodra wij iets concreets kunnen roepen doen we dat meteen. Met vriendelijke groet,Barbara de Bont
    René
    Volgens mij even de juiste mensen bellen en je weet gelijk wie nog wel modems. Binnen een half uur geregeld. Dit is escalatie naar een hoger niveau. Dit is een concrete adequate actie. Bij fiber is het alleen maar mailen en tickets aanmaken en melden dat er zsm een monteur komt. Bel de klantenservice dan roept men binnen redelijke termijn en wanneer je vraagt wat deze termijn is krijg je te horen binnen 5 werkdagen wordt u door de monteur gebeld.
    Dus Barbara pak de telefoon en ga het regelen
    René
    Vandaag is er eindelijk een monteur geweest. Helaas was niet het modem. Nu maar weer wachten tot iemand de lijn komt meten.
    Daarna waarschijnlijk weer wachten op de graafploeg.
    Einde is voorlopig nog niet in zicht
    René
    Nog steeds geen oplossing. Weer een weekend zonder telefoon tv en internet.
    Wanneer gebeurt er iets fiber!
    Fiber Nederland
    Geachte heer Janssen,Ik begrijp dat er morgen een afspraak is gemaakt met de netwerkleverancier en is hopelijk hiermee het probleem snel opgelost.We zullen dit ook monitoren.Met vriendelijke groet,Barbara de Bont
    René
    Tot op heden nog niemand gezien. Ben ook nog niet gebeld. Zit de hele dag al te wachten
    Ik heb er geen vertrouwen in dat het goed komt vandaag
    René
    Inderdaad is er niemand geweest.
    Niemand van Fiber heeft de moeite genomen om mij op de hoogte te houden.
    Vandaag wel gewoon de factuur ontvangen voor de volgende maand.
    Deze Soap is ronduit schandalig!!
    Fiber Nederland
    Geachte heer Janssen,Ik begrijp dat er nieuwe afspraak was op 23-10. Is inmiddels alles naar wens opgeleverd?MVG,Barbara de Bont
    René
    Verbindingen werken inmiddels weer.
    Nu afwachten met welke compensatie Fiber komt voor het ongemak van bijna drie weken geen internet, telefoon, tv en extra kosten gsm gebruik en overschrijding van de bijbehorende databundel.
    Ik verwacht minimaal 2 maanden restitutie van het vaste abonnementbedrag
    Fiber Nederland
    Geachte heer Janssen,Allereerst fijn dat alles nu weer werkt. Uiteraard compenseren wij de tijd dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de diensten. U kunt daarnaast een specificatie sturen van de gemaakte kosten. Wij zullen daar dan ook snel naar kijken.MVG,
    Barbara de Bont
    René
    Slechte communicatie, geen enkele vorm van escalatie mogelijk en het duurt bijna 3 weken om een foutje van een monteur te herstellen.

René

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?