Klacht Fiber Nederland: Al twee weken niet telefonisch bereikbaar

Klachtnummer
# 197266
Gebruiker
Mensink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na het overstappen op glasvezel zijn wij al twee weken niet telefonisch bereikbaar op de vaste lijn. Als we uitbellen, bellen we met de faxlijn, gebeld worden is helemaal niet mogelijk.

Na meerdere keren per dag (per mobiel) contact te hebben opgenomen met de klantenservice (wachttijd iedere keer 20 minuten!!!) is er nog steeds geen oplossing.

Dit moet toch beter kunnen!!

Graag zien we het zo spoedig mogelijk, doch binnen 24 uur, nu eindelijke opgelost. Is het zo moeilijk om een monteur langs te sturen????

De oplossing

Wij wensen dat wij weer fatsoenlijk van onze telefoonaansluiting gebruik kunnen maken! De eerste termijnfactuur is inmiddels afgeboekt van onze rekening. Mocht het met glasvezel niet lukken, heb ik niet zo lief dat de hele aansluiting weer wordt verwijderd en wij met de oude aansluiting weer verder gaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wat vervelend om dit te horen.
    Ik help u graag met het verhelpen van uw klacht.
    We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland