Opgelost door Fiber Nederland: Annuleren glasvezel abonnement
Details
Klacht
Begin 2020 hebben wij ons aangemeld voor glasvezel via fiber Nederland. De aanleg zou in het najaar van 2020 starten maar is inmiddels uitgesteld en ze verwachten dat de levering pas in de zomer van 2021 begint, dik een half jaar later dus. Ik heb contact opgenomen met fiber dat ik mijn bestelling wil annuleren maar zij zeggen nu dat de 14 dagen bedenktijd verstreken zijn.. erg vreemd aangezien er nog geen levering is gestart en dit ook nog wel even gaat duren. Je zou verwachten dat je 14 dagen bedenktijd hebt voor wanneer de producten niet bevallen.Vanochtend een mail gehad met een vreemde berekening en of ik dan even €400 wil betalen anders werd er niks geannuleerd. Dit kan toch niet ??
Het is heel simpel ze hebben zich niet gehouden aan het moment van aanleg en ik heb nog geen producten ontvangen. Ze zeggen zelfs al kosten te hebben gemaakt terwijl er nog niks aangelegd is.
Zie onderstaande mail.
U heeft verzocht om een opgave te krijgen voor de kosten bij een voortijdige beëindiging van uw contract.
U had een All-in-One basis besteld dus dat zou eigenlijk 12 x 59,95 = 719,40 euro zijn.
Wij hebben totnutoe geen kosten gemaakt voor uw TV aansluiting, die zullen we dan ook niet doorberekenen.
Onze minimale kosten voor een Internet only voor minimaal 1 jaar zijn: 44,95 euro x 12 maanden = 539,40 euro
Dat kunnen we voor u afronden naar 400 euro.
Ik hoor graag hoe ik van deze onzin af kom.
Mvg
Gewenste oplossing
Abonnement kosteloos annuleren- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.