Opgelost door Fiber Nederland: Arrogant en je komt niet voorbij de 1e lijns service desk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 533704
Gebruiker
Bond-Ben
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dat wanneer je de klanten service een technische vraag stelt moet je aangeven wie je bent.
Je moet je naam en adres opgeven, de laatste 4 nummers van je bankrekening en je geboorte datum.

De vraag is om dit te mailen.

Nu is mail er onveilig maar daar wordt niet naar gekeken bij dit bedrijf

Ze hebben geen klachten desk en de 1e lijns medewerkers mogen alle vragen afhandelen en heb je een wat technische vraag dat weten ze nog steeds alle antwoorden.

Nu dat gaat mi, maar het management is niet bereikbaar voor klanten.

De oplossing

Technische complexe internet vragen, die ook de security van. Zeelandnet / Delta kan bedreigen moeten niet door de 1e lijn service desk wordt bevoordeeld.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Dat is heel erg vervelend, echter heeft u de melding gemaakt bij de verkeerde provider. Wij leveren niet in uw gebied. Dit gaat over DELTA Fiber Nederland. Dat is een geheel ander bedrijf dan Fiber Nederland. Zou u deze melding willen sluiten bij Fiber Nederland en een nieuwe melding willen plaatsen bij DELTA Fiber Nederland?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bond-Ben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het probleem is bij Delta fiber en dus niet bij dit bedrijf wat ook fiber heeft. Sorry dat dit bericht bij jullie bedrijf is geplaatst
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen