Opgelost door Fiber Nederland: beëindiging contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 147969
Gebruiker
ceesles
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Netjes via de juiste weg in Februari 2015 ons Fiber all-in-1 abonnement opgezegd met de tekst :' tegen de eerst mogelijke datum' . Deze was volgens ons Mei 2015. Bericht gekregen dat ons contract tot Juni 2015 liep. Ook goed wat ons betreft, dan in Juni einde contract.Tot en met juni 2015 conform contract betaald. We zitten nu in Januari 2016 en krijgen maandelijks nog steeds afschrijvingen van Fiber omdat wij ons niet gehouden zouden hebben aan de opzegtermijn : dit mag alleen binnen de twee maanden voor einde contractdatum. Na contractdatum is abonnement maandelijks opzegbaar. Ook nog een extra maand betaald. Duidelijk is dat wij willen opzeggen, vanaf februari 2015 is de levering door een ander bedrijf overgenomen. Nu hebben we de eerste brieven binnen van de deurwaarder. Ook daar op gereageerd, echter zonder resultaat.
Wij hebben netjes betaald tot Juni 2015 en willen dat deze onzin onmiddellijk stopt.

Gewenste oplossing

Fiber dient zich ook te houden aan einde contractdatum en wij eisen dat alle nota`s na juni danwel juli 2015 gecrediteerd worden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer Lesmeister,

    Wij hebben het nagekeken en er is inderdaad iets misgegaan bij uw opzegging.

    Inmiddels is alles stopgezet en zijn uw facturen vanaf juli gecrediteerd.

    Onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet.

    Fiber Nederland BV
  2. Auteur
    ceesles
    Datum
    Graag ontvangen wij het gecrediteerde bedrag.
    Snelle reaktie, bedankt

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen