Klacht Fiber Nederland: Bedenktijd gebaseerd op gebakken lucht

Klachtnummer
# 668244
Gebruiker
Marliesvds
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na het afsluiten van een tv en internet abonnement aan de deur leek alles goed te gaan. Na instalatie bij 1 jaar later bleek er van alle mooie woorden helemaal niks waar te zijn en wilde mij beroepen op mijn bedenktijd. Fiber nederland geeft aan dat de bedenktijd ingaat na het ondertekenen van de overeenkomst aan de deur, dit is wettelijk onjuist, een bedenktijd gaat in na het leveren van de laatste hardeware ( heb ik pas gekregen 1 jaar na tekenen aan de deur). Ik heb navraag gedaan om te kijken of ik er zelf misschien naast zat maar dit bleek niet het geval. Ik heb nu en een KPN abonnement en een fiber abonnement lopen dit alleen omdat fiber nederland zich niet aan de regels houd.

Gewenste oplossing

Per direct opzeggen abonnement zonder boete of overige kosten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen