Klacht Fiber Nederland: Beeindiging abonnement 12 maanden afgesloten . FIBER zegt 24 maanden hetgeen niet correct is.

Klein Lebbink

We hebben van u per post een opzegging van uw abonnement ontvangen.
We willen u erop wijzen dat u nog een lopend contract heeft tot 01-08-2017.
Vanaf deze datum is het abonnement per maand opzegbaar met inachtneming van een maand opzegtermijn.
We willen u dan ook verzoeken op een latere datum nogmaals bij ons te melden.
Met vriendelijke groet,Fiber Nederland.

Ik heb duidelijk aan gegeven aan de verkoopster dat ik een 1 jarig contract wou. In het contract dat ik daar heb afgesloten staat : IK GA AKKOORD DAT IK EEN OVEREENKOMST AAN GA MET EEN BETALINGSVERPLICHTING, DE GEKOZEN LOOPTIJD KAN VARIEREN TUSSEN 1 EN 2 JAAR AFHANKELIJK VAN UW KEUZE. NA DEZE PERIODE IS DE OVEREENKOMST MAANDELIJKS OPZEGBAAR. Jullie sturen op 13 april een orderbevestiging die niet overeenkomt met hetgeen ik ondertekent heb. Daarin hebben jullie FIBER het veranderd in 24 maanden zonder overleg. Ik ga hiermee niet akkoord en wens met u het contract naar een jaar (dit is intussen voorbij) te ontbinden.

Beeindiging contract. Dit omdat er 12 maaanden voorbij zijn. Ook PHONE HOUSE MEDIA MARKT . Bevestigt dit maar FIBER geeft geen gehoor aan mails. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

Fiber Nederland
    Geachte mevrouw Klein Lebbink,

Reeds hebben wij uw dossier behandeld.

Wij sluiten hier dan ook het dossier.