Klacht Fiber Nederland: betalen voor paket wat ik pas heb na 3maanden er achter aan te moeten zitten

kinsaini

ik heb na bijna 3maanden achter me pakket aan te zitten me paket ontvangen en in de tussentijd heb ik 3 aannamingen van fiber ontvangen terwijl ik nog geen eensme paket in huis had
me levering datum was 14 juli. sinds die dag heb ik elke dag contact met fiber op genomen zonder resultaat pas 3 september heb ik mijn paket ontvangen vandaag. 9 september is mijn telefoon verbinding verbrokeb en krijg ik te horen dat ik eej rekening. boven de 100 euro heb open staan. wat ik vindt als oplichting hun willen dat ik gs betalen voor de leveringsdatum van 14juli maar had toen nog geen eens gebruik van hun kunnen maken door hun schuld
vindt het maar een oplichtingstreek want ze weten dat ik sinds 14juli achter mijn paket aan heb gezeten ej dat ik pas sinds 3-9 gebruik maak van fiber dan weet ik niet hoe het kan dat ik zo een hoge rekening heb

ik verwacht dat hun goed gaan nakijken hoe het kan dat mijn rekening zo hoog is en dat mijn betalingen gewoon in moet gaan vanaf 3/9 en niet vanaf 14juli. want ik had toen geen paket van hun en dat is hun schuld
en dat mijn telefoon het gewoon weer doet want na 3maanden beltegoed te moeten gebruiken om achter mijn paket aan te zitten binnen een week op blokade te. worden gezet. vindt ik niet kunnen

Fiber Nederland
    Geachte mevrouw Kinsaini,

Zoals net telefonisch besproken hebben we vorige maand al een compensatie in het systeem staan voor de te vroege oplevering. De telefoonspecificatie kunt u in MyFiber nakijken.

Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?