Klacht Fiber Nederland: Blokjes in beeld, helpdesk onbereikbaar

Dag,
Sinds mijn aanmelding in juli 2016 heb ik blokjes in het beeld bij live tv kijken. In het begin kreeg ik nog wel contact met de helpdesk en er werd van alles geprobeerd. Het probleem is dat mij nooit wordt verteld wat men probeert...
Nu stuurt men mij -zonder aankondiging- een nieuwe Fritz box toe. Ik probeer met de helpdesk te bellen (met de vraag of er ook nog een monteur komt), maar de helpdesk is onbereikbaar (paar keer 20 minuten gewacht).
Groeten,
Bert Daenen

Monteur sturen en probleem verhelpen.

Geachte heer Daenen

Wij hebben het verzoek neergelegd bij de betreffende afdeling om u te benaderen.

Wij houden dit dossier in behandeling open om de voortgang te monitoren.
    bdmaastricht
    Er heeft mij nog niemand benaderd.
    Geachte heer Daenen

Wij hebben het verzoek nogmaals uitgezet.
    bdmaastricht
    Fiber stuurt mij een nieuwe Fritz box om de klacht van de blokjes in beeld (mogelijk) te verhelpen. De oude Fritzbox heb ik laten installeren door een monteur voor 89,95 euro. Voor de installatie van de nieuwe zou ik weer 89,95 euro moeten betalen. Ik heb niets fout gedaan en moet dubbel betalen?
    Het probleem is dat de helpdesk alleen scripts naloopt en niet echt luistert naar de klant. Tijd om een manager in te schakelen?
    Geachte heer Daenen,

Helaas is het gemelde standpunt vanuit hier niet aan te passen.

Wij sluiten hier dan ook het dossier.
    bdmaastricht
    Stuur dan maar een monteur op mijn kosten. Bespreek de wijze van het dossier sluiten ook eens met een manager. Niet echt klantvriendelijk.
    Geachte heer Daenen,

Wij zullen de vermelde feedback meenemen. Inmiddels is het monteurs bedrijf aangestuurd om een afspraak met u te gaan maken.

Wij sluiten hier dan ook het dossier.
    bdmaastricht
    Probleem niet opgelost maar Fiber laat mij betalen voor het zoeken naar een oplossing. Communicatie gaat via belscripts. Op het absurde af...

bdmaastricht

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?