Klacht Fiber Nederland: Blokjes in beeld, helpdesk onbereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 183672
Gebruiker
bdmaastricht
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Dag,
Sinds mijn aanmelding in juli 2016 heb ik blokjes in het beeld bij live tv kijken. In het begin kreeg ik nog wel contact met de helpdesk en er werd van alles geprobeerd. Het probleem is dat mij nooit wordt verteld wat men probeert...
Nu stuurt men mij -zonder aankondiging- een nieuwe Fritz box toe. Ik probeer met de helpdesk te bellen (met de vraag of er ook nog een monteur komt), maar de helpdesk is onbereikbaar (paar keer 20 minuten gewacht).
Groeten,
Bert Daenen

De oplossing

Monteur sturen en probleem verhelpen.

8 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Daenen

    Wij hebben het verzoek neergelegd bij de betreffende afdeling om u te benaderen.

    Wij houden dit dossier in behandeling open om de voortgang te monitoren.
  2. Auteur
    bdmaastricht
    Datum
    Er heeft mij nog niemand benaderd.
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Daenen

    Wij hebben het verzoek nogmaals uitgezet.
  4. Auteur
    bdmaastricht
    Datum
    Fiber stuurt mij een nieuwe Fritz box om de klacht van de blokjes in beeld (mogelijk) te verhelpen. De oude Fritzbox heb ik laten installeren door een monteur voor 89,95 euro. Voor de installatie van de nieuwe zou ik weer 89,95 euro moeten betalen. Ik heb niets fout gedaan en moet dubbel betalen?
    Het probleem is dat de helpdesk alleen scripts naloopt en niet echt luistert naar de klant. Tijd om een manager in te schakelen?
  5. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Daenen,

    Helaas is het gemelde standpunt vanuit hier niet aan te passen.

    Wij sluiten hier dan ook het dossier.
  6. Auteur
    bdmaastricht
    Datum
    Stuur dan maar een monteur op mijn kosten. Bespreek de wijze van het dossier sluiten ook eens met een manager. Niet echt klantvriendelijk.
  7. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Daenen,

    Wij zullen de vermelde feedback meenemen. Inmiddels is het monteurs bedrijf aangestuurd om een afspraak met u te gaan maken.

    Wij sluiten hier dan ook het dossier.
  8. Auteur
    bdmaastricht
    Datum
    Probleem niet opgelost maar Fiber laat mij betalen voor het zoeken naar een oplossing. Communicatie gaat via belscripts. Op het absurde af...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bdmaastricht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen