Klacht Fiber Nederland: Borg na 6 maanden nog steeds niet ontvangen

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 364815
Gebruiker
Debutler3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In november 2018 hardware retour gestuurd ivm opzegging abonnement. De borg die hierop zit heb ik nu, mei 2019, nog steeds niet terug. Meerdere malen contact gehad met Fiber, zowel telefonisch als via de app. Telkens weer werd er mij gezegd dat er een fout was gemaakt bij de financiële afdeling en dat ik helaas wederom 4-8 weken moest wachten voordat het verwerkt zou zijn. Op dit moment wacht ik nog steeds op mijn geld... Schandalig!

De oplossing

Dat mijn geld binnen 5 werkdagen op mijn rekening wordt gestort. En dat ik hier een bevestiging per mail van krijg.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Debutler3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een telefoonnummer van een bepaalde afdeling gekregen. Er wordt gezegd dat ze me daar wel met mijn probleem kunnen helpen. Heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in. Iets met een kastje en een muur....
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen