Opgelost door Fiber Nederland: Colportage ondanks 'Geen geleur aan mijn deur' stickers

Rob

Betreffende heer belt aan en zegt direct de sticker te hebben gezien, maar wat hij heeft te vertellen valt niet onder 'geleur'. Oh nee? Een glasvezel abonnement proberen te verkopen, is geen commerciële activiteit? De melding is overigens door mij al via een live chat doorgegeven aan de klantenservice van Fiber. Grappig genoeg belde binnen een half uur ook weer een jongeman voor EON Energie aan.

Ingehuurde krachten die langs de deur gaan beter instrueren dat ze niet aan mogen bellen als er heel duidelijk een sticker bij de bel of op de voordeur zit.

Fiber Nederland
    Geachte heer Kooistra,Dank dat u de moeite heeft genomen uw klacht te melden. Wij willen uiteraard graag dat onze adviseurs zich netjes en respectvol opstellen. Wij zullen de betreffende adviseur hierop aanspreken en zorg dragen dat dit niet meer gebeurd.Nogmaals dank en onze excuses voor de overlast.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden
    Beste Tom,
    Hartelijk dank voor de vlotte reactie. Het erop aanspraken van medewerkers is mijn enige wens en zolang ik personen aan de deur krijg die de sticker niet respecteren, zal ik gebruik blijven maken van dit medium.
    Succes en een groet.

Rob

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?