Klacht Fiber Nederland: communicatie over aansluiting ontbreekt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107875
Gebruiker
dw
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op twee april zijn wij verhuizen. In overleg met fiber is toen afgesproken dat de aansluiting van de vorige bewoners door ons overgenomen zou worden. Dit is gebeurd waarna wij in dit huis gewoon gebruik konden maken van internet, televisie en radio. Het enige probleem wat speelde was het feit dat wij niet gebeld konden worden op onze vaste telefoon . Na contact met de klanten service werd ons gevraagd om even geduld hebben. Hierop zijn wij drie weken geduldig geweest. Op 22 april heb ik weer gebeld met de klantenservice. De medewerker heeft er op dat moment voor gekozen om deze situatie op escaleren te zetten. Tien min later afgesloten van alle diensten. In de namiddag weer gebeld. Dan wordt mij medegedeeld dat ik binnen 24 uur weer aangesloten zal zijn. Inmiddels zijn we ruim een week verder en ondanks het feit dat ik dagelijks vraag om op de hoogte gehouden te worden door de technische afdeling, gebeurt dit niet.

De oplossing

Sluit ons zsm aan. Houdt mij Telefonisch op de hoogte!

3 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Waij,Er staat een bericht voor u klaar in uw MyFiber.Met vriendelijke groet,Fiber Nederland
  2. Auteur
    dw
    Datum
    Wederom geen telefonisch contact mogelijk. Pas nadat ik mij afmeld als klant wordt opeens actie ondernomen. Inmiddels wacht ik op teruggave van de in maart door mij betaalde aansluitkosten. Ik hoop deze spoedig terug t ontvangen van Fiber.
  3. Auteur
    dw
    Datum
    Geen reactie ontvangen op mijn reactie. Ook mijn geld nog niet terug gekregen terwijl wij nooit van de diensten van fiber gebruik hebben gemaakt. Kortom zeer ontevreden!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen