Klacht Fiber Nederland: Contract gesloten, maar door gesmeerde doch onjuiste beloftes

H. Achtereekte jr.

Downl.snelheid Niet 50/50 maar 50/24
televisie progr. konden alle worden opgenomen, hierover is gebeld en dame bevestigde dat opnemen gratis is. Nu blijkt dat het 4,95 kost per maand en we de programma,s Dld en Belgie niet kunnen opnemen. De beeldkwal. is ook niet zoals aangegeven. Opnemen van Ned. programma''s is momenteel ook niet mogelijk. We kregen de mededeling dat we dit binnen 14 dagen hadden moeten melden, doch afgelopen vrijdag 13/11 hebben wij het pakket met onderdelen pas ontvangen, het contract is van 6-10-2015. Dus onmogelijk
Hebben gebeld met technische hulpdesk ,38 min. aan de lijn gehangen daarna hebben we de verbinding verbroken. Ieder vertrouwen is compleet zoek en wildlen het contract opzeggen , Hun reactie is; niet mogelijk PAS OVER 22 maanden.

Het onmiddellijk beeindigen van het contract.

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?