Klacht Fiber Nederland: Contract gesloten, maar door gesmeerde doch onjuiste beloftes

Klachtnummer
# 139542
Gebruiker
H. Achtereekte jr.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Downl.snelheid Niet 50/50 maar 50/24
televisie progr. konden alle worden opgenomen, hierover is gebeld en dame bevestigde dat opnemen gratis is. Nu blijkt dat het 4,95 kost per maand en we de programma,s Dld en Belgie niet kunnen opnemen. De beeldkwal. is ook niet zoals aangegeven. Opnemen van Ned. programma''s is momenteel ook niet mogelijk. We kregen de mededeling dat we dit binnen 14 dagen hadden moeten melden, doch afgelopen vrijdag 13/11 hebben wij het pakket met onderdelen pas ontvangen, het contract is van 6-10-2015. Dus onmogelijk
Hebben gebeld met technische hulpdesk ,38 min. aan de lijn gehangen daarna hebben we de verbinding verbroken. Ieder vertrouwen is compleet zoek en wildlen het contract opzeggen , Hun reactie is; niet mogelijk PAS OVER 22 maanden.

De oplossing

Het onmiddellijk beeindigen van het contract.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen