Opgelost door Fiber Nederland: Contractvrij is niet onderhandelbaar!

Ygdrasil

Verschil van mening over het bestaan van een overeenkomst.

Vasthouden aan hetgeen is gecommuniceerd en bevestigd door Fiber Nederland in juli 2017. Dat is een prima afspraak.

Geachte heer Vos,

Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat we uw overeenkomst van juli 2017 moeten aanhouden en refereert naar het gesprek met onze collega op 3-4-2018.

Wij zien dat u uw contract wenst te ontbinden. U heeft een aanvraag gedaan voor een buitengebied tevens akkoord gegaan met de algemene voorwaarde. Op het moment is het niet bekend wanneer er geleverd kan worden.

Hierdoor heeft u een pre-order geplaatst. Deze order kunnen we niet kosteloos annuleren. Mocht u deze contract willen ontbinden dan zullen we hiervoor kosten in rekening brengen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Geachte heer Vos,

Bedankt voor uw bericht. U heeft deze vraag gesteld via klantnummer FP973262, deze order kunt u kosteloos ontbinden waar onze collega het over had.

De order met klantnummer FP255545 kunnen we niet kosteloos ontbinden omdat deze is ingegaan.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Geachte heer Vos,

Bedankt voor de terugkoppeling. Naar aanleiding van uw laatste bericht hebben we telefonisch contact met u opgenomen.

Tijdens dit gesprek hebben we bevestigd dat u beide orders kosteloos mag ontbinden. Wij hebben inmiddels voor het bedrag 49,95 euro een creditering aangevraagd.

Ygdrasil

Ik vind dat Fiber Nederland dit heel netjes en vlot heeft opgelost.
    Super tevreden met de adequate aanpak door Fiber. Dank jullie wel!
    Bart Vos - Stichting Ygdrasil

Ygdrasil
Fiber Nederland heeft de case adequaat opgepakt en heeft gezorgd voor een perfecte oplossing. Dank daarvoor!

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?