Klacht Fiber Nederland: Creditnota Fiber gemaakt, na 7 weken nog steeds niet betaald en geen reacties op mail !
Details
De klacht
Na erg lang te hebben gechat - en na het plaatsen van een klacht op deze website heb ik eindelijk te horen gekregen (via deze site) dat ik een credit zou ontvangen en mijn geld retour zou krijgen van Fiber.Hier heb ik zelfs een creditnota van ontvangen in mijn mailbox (FF180184009), bedrag € 248,00 (€ 199,00 was inmiddels ook betaald aangezien er gedreigd werd met verdere stappen).
Deze credit werd op 22-10-2018 verstuurd maar heb tot op heden nog niks ontvangen, Inmiddels 3x een mail verstuurd met alle gegevens hierin maar er word geeneens gereageerd!!
Dit alles speelt nu vanaf 5 juni 2018, het lijkt erop dat Fiber net zolang wacht tot er word opgegeven door de consument, ongelofelijk!
Het gaat om serieus geld, maar de klantenservice is van zo'n slechte kwaliteit dat is niet te geloven,'
Ik wacht het nog even, misschien word er een keer positief gereageerd nadat ik deze post heb gedaan, ben benieuwd!
Grt, Richard
De oplossing
Het bedrag storten op mijn rekening zoals beloofd.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.