Klacht Fiber Nederland: Creditnota Fiber gemaakt, na 7 weken nog steeds niet betaald en geen reacties op mail !

Rvanschie1982

Na erg lang te hebben gechat - en na het plaatsen van een klacht op deze website heb ik eindelijk te horen gekregen (via deze site) dat ik een credit zou ontvangen en mijn geld retour zou krijgen van Fiber.
Hier heb ik zelfs een creditnota van ontvangen in mijn mailbox (FF180184009), bedrag € 248,00 (€ 199,00 was inmiddels ook betaald aangezien er gedreigd werd met verdere stappen).

Deze credit werd op 22-10-2018 verstuurd maar heb tot op heden nog niks ontvangen, Inmiddels 3x een mail verstuurd met alle gegevens hierin maar er word geeneens gereageerd!!

Dit alles speelt nu vanaf 5 juni 2018, het lijkt erop dat Fiber net zolang wacht tot er word opgegeven door de consument, ongelofelijk!
Het gaat om serieus geld, maar de klantenservice is van zo'n slechte kwaliteit dat is niet te geloven,'

Ik wacht het nog even, misschien word er een keer positief gereageerd nadat ik deze post heb gedaan, ben benieuwd!

Grt, Richard

Het bedrag storten op mijn rekening zoals beloofd.

Goedemiddag ,

Dat zou inderdaad mooi zijn als dit eindelijk gebeurd . We zijn inmiddels een aantal dagen verder maar het is helaas nog steeds niet , ondanks dat het met spoed zou gebeuren, gestort op mijn rekening .

Ik wacht het nog even af maar hoop toch echt dat het deze week toch eindelijk afgerond word want dit loopt nu al maanden !

Groeten,
    Richard
    Beste Fiber,

Kunt u aangeven wanneer ik het geld op de rekening kan verwachten , helaas nog steeds niks retour gestort !!

Hoor graag
    Beste Fiber,

Nou heb ik inmiddels al tot tweemaal toe te horen gekregen dat ik het geld ga ontvangen.
    De laatste keer, 17 december jl. gaven jullie aan dat het door een fout in jullie systemen alsnog met spoed zou worden uitbetaald.
    Inmiddels zijn we (weer) 16 dagen verder en het geld is nog steeds niet gestort.

Houden jullie mij nog steeds aan het lijntje, dit speelt inmiddels nu al zolang ?
    Als jullie niet van plan zijn het geld te storten- en deze indruk krijg ik steeds meer, geef dit dan gewoon aan dan kan ik vervolgstappen gaan ondernemen.

Ik snap niet, dat ik na maanden van email / chatverkeer nog steeds geen geld retour heb ontvangen terwijl ik de creditnota (na maanden) ook alweer een tijd in huis heb.

Snap niet dat een bedrijf van jullie kaliber op deze manier omgaat met mensen die nog geld van jullie tegoed hebben (€ 248,00) , dit is serieus geld voor mij en ik zal dit toch nu een keer echt willen ontvangen op mijn bankrekening !

Graag ontvang ik een duidelijk antwoord van jullie waarin vermeld staat of ik het geld kan ontvangen en zo ja, of dit ook daadwerkelijk de € 248,00 is en wanneer het geld op mijn rekening staat.

Mvg

Beste Fiber ,

Inmiddels is het alweer een week later en ja ..... het geld is er nog steeds niet .

U gaf aan dat het hoogstwaarschijnlijk afgelopen week gestort zou worden dus zal nog even afwachten .

Reageer nog wel omdat ik de klacht actief wil houden.

Voor nu houd ik , hopelijk niet tegen beter weten in, de hoop dat ik alsnog eindelijk na maandenlang er achter te moeten zitten mijn geld alsnog zal ontvangen .

Ik houd mijn bankrekening in de gaten .

Hoor graag !!
    Goedendag,

Ik heb inmiddels inderdaad het geld van Fiber ontvangen.
    Voor nu bedankt, maar hoop dat het in de toekomst bij andere klanten iets simpeler gaat verlopen.

Voor nu bedankt!

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?