Klacht Fiber Nederland: DEEL 2) Geen IPTV (sinds 28-Jan-2015): Klacht Fiber Nederland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 106868
Gebruiker
RPK
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Vervolg op:
https://www.klachtenkompas.nl/fiber-nederland/geen-iptv-sinds-28-jan-2015
Na het uiteindelijk gebruik kunnen maken van de diens.
1) Omdat de modem defect was (zie voorgaande post) diende deze retour gestuurd te worden, deze kosten zou ik moeten betalen!
- Na nadrukkelijk aangeven, dat dit niet klantvriendelijk is en mij niet als klant geholpen vond worden, zouden deze kosten in mindering gebracht worden op de eerst volgende rekening.
2) Compensatie zou ingediend zijn voor de maanden waarop geen gebruik gemaakt kon worden van de dienst.
3) Op het contract zou duidelijk vermeld staan dat na de 3maand "gratis" bellen vast/mobiel deze automatisch omgezet zou worden naar doorlopend als er niet opgezegd zou worden.
- Ik dacht dat automatische contracten nu toch eindelijk eens de wereld uit zouden zijn!

En u begrijp al wel dat de compensatie die op deze factuur plaats zou vinden niet gelukt is. Waarop ik wederom de klantenservice ben gaan bellen.

De oplossing

Doelgericht oplossen en afhandelen!

9 reacties

  1. Auteur
    RPK
    Datum
    Reactie Fiber (Deel1):
    Beste Meneer Platenkamp
    Zojuist hebben we gesproken over de compensatie kosten van het retour zenden van uw apparatuur en het niet gebruik kunnen maken van onze diensten. U geeft aan dat u niets meer heeft gehoord van ons over de compensatie. Ook geeft u aan dat u nooit een onbeperkt bellen naar vast en mobiel pakket besteld heeft maar deze is actief sinds 19-12-2014. u wil het terug gedraaid hebben maar deze dienst was gratis.
  2. Auteur
    RPK
    Datum
    Reactie Fiber (Deel2):
    Ik heb zojuist een verzoek geplaatst om de dienst, met opzegtermijn van 1 maand, te beëindigen. Nu is de eerst maand ingegaan dat u moet gaan betalen maar u kunt al maanden niet fatsoenlijk gebruik maken van onze diensten.
    Kortom, u wil een compensatie voor het retour zenden van de apparatuur, het niet gebruik kunnen maken van onze diensten en het in rekening brengen van het belpakket onbeperkt bellen vast&mobiel.
  3. Auteur
    RPK
    Datum
    Reactie Fiber (Deel3):
    Ik heb dit voor u uitgezet naar de juiste afdeling, zoals mijn collega ook al gedaan had en zij zullen het in behandeling nemen. Er vanuit gaande u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijk groet, Medewerker klantenservice Fiber Nederland
  4. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Platenkamp,Onbeperkt bellen vast & mobiel is in dit geval automatisch gestopt. Excuses voor de onduidelijkheid hierover. Het teveel betaalde bedrag wordt met de volgende factuur verrekend. Ook hebben wij vandaag een compensatie in het systeem gezet.Wij hopen dat u zich kunt vinden in de oplossing.Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  5. Auteur
    RPK
    Datum
    De resterende compensatie van genoemde items 1 en 2 worden niet benoemd !
    Welke al meer dan een maand op zich laat wachten. (zonder reactie!)Dus nee, ik kan mij (nog) niet vinden in de oplossing.
    Er is namelijk nog geen gehele oplossing.Er wordt in mijn ogen flink tekort geschoten in de afhandeling, al dan niet contact met mij op te nemen.
  6. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste meneer Platenkamp,Bij uw facturen in MyFiber ziet u de verschillende compensaties terug.Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  7. Auteur
    RPK
    Datum
    Vriendelijk bedankt voor de reactie,Helaas is het voor mij niet duidelijk wat nu aan onkosten gecompenseerd worden.
    - Graag duidelijkheid hierover!
    Ik zie 2 posten:
    1) compensatie storing 30-04-2015 € -17,50
    Welke compensatie storing wordt hiermee bedoeld?Zou u hiermee de maanden niet leveren van de dienst mee bedoelen? Dit kan natuurlijk niet, gezien de kosten hiervoor veel hoger bedragen.
  8. Auteur
    RPK
    Datum
    2) verrekening verzenden pakket 30-04-2015 € -6,75
    Dit is natuurlijk helemaal raar, aangezien de kosten die gemaakt zijn 6,95 zijn en dit ook door uw collega d.d 3-Apr-2015 bevestigd zijn.
    Quote:
    11:47:17 L.M. : Ik kan u mededelen dat er een compensatie van € 6,95 geboden gaat worden voor de verzendkosten.Wederom is er geen contact met de klant geweest!
    Gelukkig komt er nu na maanden eindelijk besef c.q. actie aan de kant van fiber.
    Maar het blijft onbegrijpelijk!
  9. Auteur
    RPK
    Datum
    Zeer slechte c.q. geen klant contact!
    We gaan verder in Deel3:
    https://www.klachtenkompas.nl/fiber-nederland/deel-3-geen-iptv-sinds-28-jan-2015

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RPK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen