Klacht Fiber Nederland: dreigende taal na het opzeggen contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 146487
Gebruiker
dave
Datum
5 reacties

Details

De klacht

na het opzeggen van het contract hebben we een mail en een brief gekregen met dreigende taal wat wij niet erg netjes vinden

De oplossing

contract 3 maanden eerder kunnen verbreken

5 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer Kuster,

    Wij vinden het vervelend wanneer u onze communicatie als dreigend heeft ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

    Wel is het zo dat uw overeenkomst eind maart a.s afloopt en het inderdaad niet mogelijk is dit voortijdig te ontbinden. Uiteraard kunt u i- ndien gewenst -eerder overstappen naar een andere provider. Echter worden de resterende abonnementstermijnen tot eind maart a.s wel in rekening gebracht

    Wij hopen hiermee de situatie voor u verduidelijkt te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  2. Auteur
    dave
    Datum
    Dit is wel de makkelijkste om een probleem te verwerpen als julie echt zo met klanten omgaan zullen er veel klanten vertrekken
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Kuster,

    Zojuist hebben wij u getracht te bereiken omtrent uw klacht.

    Wij ontvangen graag uw feedback omtrent de als dreigend ervaren communicatie.

    Wij vernamen dat wij u het beste einde van de dag konden benaderen, wij zullen u einde van de dag nogmaals benaderen.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  4. Auteur
    dave
    Datum
    Hallo
    Ik heb van julie geen telefoon gehad waarschijnlijk verkeerde nummer mijn nummer is 0657564212 maar denk dat het weinig zin heeft julie houden julie toch aan julie stand punt vast julie hebben gewoon een machtspositie en daar kan een gewoon persoon niks mee
    Misschien moeten julie als bedrijven julie eens iets flexibeler opstellen voor de klanten en klachten iets serieus nemen
  5. Auteur
    dave
    Datum
    Ze hebben niet eens de moeite genomen om contact met me op te nemen
    Waardeloos bedrijf maar goed dat ik er snel van af ben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dave
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen