Klacht Fiber Nederland: dreigende taal na het opzeggen contract

dave

na het opzeggen van het contract hebben we een mail en een brief gekregen met dreigende taal wat wij niet erg netjes vinden

contract 3 maanden eerder kunnen verbreken

Beste heer Kuster,

Wij vinden het vervelend wanneer u onze communicatie als dreigend heeft ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Wel is het zo dat uw overeenkomst eind maart a.s afloopt en het inderdaad niet mogelijk is dit voortijdig te ontbinden. Uiteraard kunt u i- ndien gewenst -eerder overstappen naar een andere provider. Echter worden de resterende abonnementstermijnen tot eind maart a.s wel in rekening gebracht

Wij hopen hiermee de situatie voor u verduidelijkt te hebben.

dave
    Dit is wel de makkelijkste om een probleem te verwerpen als julie echt zo met klanten omgaan zullen er veel klanten vertrekken
    Geachte meneer Kuster,

Zojuist hebben wij u getracht te bereiken omtrent uw klacht.

Wij ontvangen graag uw feedback omtrent de als dreigend ervaren communicatie.

Wij vernamen dat wij u het beste einde van de dag konden benaderen, wij zullen u einde van de dag nogmaals benaderen.

Hallo
    Ik heb van julie geen telefoon gehad waarschijnlijk verkeerde nummer mijn nummer is 0657564212 maar denk dat het weinig zin heeft julie houden julie toch aan julie stand punt vast julie hebben gewoon een machtspositie en daar kan een gewoon persoon niks mee
    Misschien moeten julie als bedrijven julie eens iets flexibeler opstellen voor de klanten en klachten iets serieus nemen
    dave
    Ze hebben niet eens de moeite genomen om contact met me op te nemen
    Waardeloos bedrijf maar goed dat ik er snel van af ben

dave

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?