Klacht Fiber Nederland: dubbele incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 179925
Gebruiker
millybreak
Datum
5 reacties

Details

De klacht

21/6 incasso €44,95 voor juli;
in juni ga ik in op de vakantiegeld-actie; op 23/6 wordt €485,46 geïncasseerd;
18/7 incasso €44,95 voor vakantiegeldactie (juli 2016 -juli 2017);
20/7 weiger ik de geplande incasso voor augustus via de bank;
25/7 incasso €44,95, zonder factuur;

op 22/7 bel ik met medewerker Oscar; die zegt hij het zal melden bij de financiële afdeling;
op 27/7 krijg ik een herinnering voor de factuur over juli;
op 29/7 bel ik met medewerker Damien, die ongeveer hetzelfde zegt als Oscar;
op 5/8 ontvang ik een ingebrekestelling;
op 5/8 bel ik met medewerker Moes(?), die ook zegt dat hij het naar de financiële afdeling zal sturen.

Ik kan geen leidinggevende aan de telefoon krijgen en niet doorverbonden worden naar de financiële afdeling.
E-mailen kan niet; het adres info@fiber.nl antwoordt met "Het emailbericht wat u heeft gestuurd komt niet bij ons aan."

De oplossing

Ik wens dat deze kwestie per omgaande wordt opgelost, de administratie op orde wordt gebracht, eventuele meldingen over wanbetaling worden gewist, de automatische incasso stopt en ik restitutie van 2x 44,95 ontvang. En een schriftelijke bevestiging.

Wanneer e-mailen geen optie is, hoort het e-mailadres niet op de correspondentie te staan!

5 reacties

  1. Auteur
    millybreak
    Datum
    Inmiddels heb ik 2 creditfacturen ontvangen (12/8).

    Volgens de standaardtekst wordt "het bedrag verrekend met de eerstvolgende factuur" en daar ga ik NIET mee akkoord.
    Dat is namelijk pas over een jaar en ik heb nu recht op die betaling.

    Ik verzoek u vriendelijk de beide bedragen per omgaande aan mij terug te betalen.
  2. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Rondel,

    Reeds hebben wij per mail uw klacht behandeld.

    Wij sluiten hier dan ook het dossier.
  3. Auteur
    millybreak
    Datum
    In e-mail is sprake van 1 terugbetaling. Eerdere ervaring met toezeggingen niet erg positief.
    Dus "eerst zien en dan geloven" en zal ik de klacht pas sluiten als ik daadwerkelijk 2 correcte restituties heb ontvangen.
  4. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Rondel,

    Reeds hebben wij ons standpunt kenbaar gemaakt. Indien er nog vragen zijn kunt u deze stellen via onze klantenservice.

    Wij sluiten hier dan ook het dossier.
  5. Auteur
    millybreak
    Datum
    Schriftelijke en mondelinge communicatie niet met elkaar in overeenstemming.
    Inmiddels is 1 terugbetaling ontvangen, rest nog niet. Duurt veel te lang en bellen helpt niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
millybreak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?