Klacht Fiber Nederland: Eenzijdige contact aanpassing door Fiber!

Klarenbeek

Via breedbandwinkel.nl heb ik een alles in een pakket bij Fiber afgesloten.
In de email-bevestiging van Breedbandwinkel stond ook netjes vermeld dat het hier om een éénjarig contract gaat.
Echter schrok ik toen ik tevens de overeenkomst kreeg die door Fiber was opgesteld. Hierin stond ineens dat ik een contract van 24 maanden zou hebben afgesloten. Er werd niet gereageerd op de mail die ik daarop stuurde naar de klantenservice over deze onduidelijkheid. Tenslotte heb ik de Breedbandwinkel gebeld die mij wel netjes verder hielpen. Zij zochten contact met Fiber over het onterecht aanpassen van het contract. Een dag later kreeg ik een bevestiging van Fiber waarin zij het contract teruggezet hadden naar 1 jaar -toen kon het plots wél. Echter stond erbij dat de contractkosten hiervoor 49,95 eur. zouden zijn. Zij trokken dan dit bedrag dan ook meteen af van mijn rekening! Ik had dit bedrag reeds betaald bij aanvang van mijn overeenkomst. Nu Dubbel?

Geef mijn geld terug . Ik hoef toch niet voor jullie fouten op te draaien? En anders ontbind de overeenkomst maar. Ik ben het nu al zat!

Fiber Nederland
    Geachte meneer/mevrouw Klarenbeek,

Vandaag is er geprobeerd telefonisch contact te krijgen over de klacht, maar helaas kregen we geen gehoor. We hebben van u begrepen dat het hier ging om een misverstand en de bedragen toch kloppen. Als u het goed vindt, sluiten we bij dezen de klacht.

Fiber Nederland
    Klarenbeek
    Ik ben er goed voor gaan zitten om alle bedragen door te rekenen.
    Ik zag dat ik een fout had gemaakt met de datum en bedrag.
    Hiervoor mijn excuus

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?