Klacht Fiber Nederland: Fiber: geen woorden meer voor!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 251049
Gebruiker
T. Leurgesteld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongelooflijk! Installatiepakket is binnen (paar dagen na de melding dat 'alles' was opgeleverd). Verder geen enkele reactie op klachten, vragen en verzoeken. Wel twee facturen voor dezelfde periode, één met en één zonder korting. Bellen, daar begin ik al niet meer aan. Bestaat dit bedrijf nog wel, behalve de afdeling Sales? Een grote dwaling om met Fiber in zee te gaan!

De oplossing


Ik verwacht dat Fiber alsnog uit coulance het abonnement annuleert. Dat ik het bedrijf pas een dag na de bedenktermijn kon bereiken komt door hun eigen disfunctionerende organisatie (wordt me steeds meer duidelijk). Het lijkt wel opzet, dat mijn opzegging is kwijt geraakt en Fiber voortdurend 'niet thuis' geeft....

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T. Leurgesteld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen