Klacht Fiber Nederland: Fiber betaald reeds betaalde facturen voor niet geleverde dienst niet terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 250779
Gebruiker
Carlosvdp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Fiber.nl kon geen glasvezel verbinding bij mij realiseren na ± 2 maanden hiervoor wél betaald te hebben en aansluitkosten e.d. betaald te hebben. Uiteindelijk hebben ze (gelukkig) wel mijn abonnement ontbonden maar ik heb nog steeds mijn reeds betaalde facturen niet terugbetaald gehad. Fiber beweerde dat dit is omdat ik niet alle apparatuur retour heb gedaan, wat gehele onzin is.

De helpdesk is beroerd bereikbaar en áls ik er doorheen kom dan wordt er gezegd dat het binnenkort toch echt geregeld wordt.

De oplossing

Graag netjes de reeds betaalde facturen (totaal € 152,51) terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carlosvdp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen