Klacht Fiber Nederland: Fiber blijft facturen sturen

Klachtnummer
# 256863
Gebruiker
mlassche
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Fiber blijft facturen sturen ondanks dat we geen contract met ze hebben.

In Oktober 2016 wilden met Fiber.nl in zee voor hun internetdienst. Bij het nalezen van de leveringsvoorwaarden bleek dat Fiber niet de diensten ging leveren waarvoor we het contract aangegaan waren. We hebben het contract onmiddelijk ontbonden voor de ingang van het contract, hetgeen door Fiber bevestigd werd. Desondanks heeft Fiber ons meerdere facturen gestuurd, een modem en heeft ons internet afgesloten.

Na extreem veel moeite is het gelukt een gedeelte van de facturen terug te draaien. Fiber verwacht tevens dat we voor het retourneren van de modem voor de kosten opdraaien. We hebben aangegeven de modem te willen opsturen maar niet voor eigen kosten. Fiber heeft hierop kosten voor de modem in rekening gebracht.

De oplossing

- Ongedaan maken van de facturen
- Compensatie voor het onterecht blokkeren van internet
- Compensatie voor de tijd die het ons gekost heeft dit op te lossen
- Betaling vooraf voor het retourneren van de modem
- Formele excuses voor het ongemak
- Geen verder contact vanuit Fiber

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Excuses voor het ongemak, ik zie dat dit inmiddels is opgelost.
    Wij wensen u nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen