Klacht Fiber Nederland: Fiber breekt beloftes en sluit niet aan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 96237
Gebruiker
L. van Tilborg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In Oldenzaal moeten alle Ziggo abonnees verplicht van provider veranderen.
Ik wordt per 10 febr. afgesloten. Medio half december meldde ik me aan bij Fiber.
Diverse malen werd me door Fiber verzekerd dat ik op rijd zou worden aangesloten en geduld moest hebben.
Woensdag j.l. zou dit plaatsvinden tussen 10.00 en 13.00 uur. De monteur stond om 12.55 voor de deur. Ik moest op korte termijn naar een nieuwe afspraak. Hij stelde meteen voor de afspraak te verzetten, dat gaf hem de mogelijkheid in te lopen op zijn tijdsplanning. Nieuwe afspraak: vandaag 06 febr. tussen 13.00 en 17.00 uur.
Gisteravond telefoontje van Fiber dat de afspraak niet door kon gaan om mistige reden. Er kon geen nieuwe afspraak gemaakt worden. Dit is nog steeds niet gebeurd.
Ik voorzie dat ik dus niet tijdig wordt aangesloten voor 10 febr. a.s.
Heb de sterke indruk dat Fiber niet is berekend op een zo sterke toename van het aantal aansluitingen in korte tijd. Vervolgens word je aan het lijntje gehouden.....

De oplossing

Aansluiting voor 10 febr. a.s. omdat Ziggo me dan afsluit i.v.m. terugtrekking van Ziggo uit Oldenzaal.

1 reactie

  1. Auteur
    L. van Tilborg
    Datum
    Fiber heeft daags voor de installatie door de monteur afgebeld zonder een nieuwe afspraak te maken. na 2 weken bellen zonder resultaat en zonder initiatief van Fiber heb ik het contract opgezegd. Fiber heeft vervolgens deze klacht hier als opgelost gesloten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. van Tilborg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen