Klacht Fiber Nederland: Fiber contract ontkoppelen omdat zij mij geen internet leveren sinds 5 weken.

SarahLeigh

Beste,
Ik heb op 18 augustus een abbonement bij Fiber aangevraagd (met minimale duur van 12 maanden). Hierop hebben wij op 31 augustus 49,95 eenmalige kosten betaald. Helaas horen wij inmiddels niks meer van Fiber en na 5 maal bellen horen wij telkens andere verhalen: ' Er is een storing, ik weet niet waarom u router niet verzonden wordt' , 'wij wachten op een derde partij om een glasvezel aansluiting te regelen' (terwijl we gewoon DSL internet willen), etc etc. Wij hebben fiber gekozen omdat het aansluiten zogenaamd snel zou kunnen gaan maar helaas is dit niet het geval. Ik heb al meermaals telefonisch uitgesproken het contract te willen ontbinden, maar dan wordt mij verteld dat ik mijzelf alleen uit kan kopen uit het contract, terwijl Fiber nog niets geleverd heeft! Hoe kom ik hier nu uit?

Advies over wat mijn rechten zijn, eventueel een brief zodat ik succesvol mijn contract met Fiber kan ontkoppelen.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?