Klacht Fiber Nederland: Fiber is één grote leugen! Leveren niet wat ze beloven, en schuiven alles op bordje van klant!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 292053
Gebruiker
EDG
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nog steeds geen oplossing voor eerdere klacht.
Klacht door fiber afgesloten zonder oplossing, maar met verkeerde informatie
Men zegt meerdere pogingen te hebben gedaan om mij te bereiken, dit is een leugen!
1 gemiste oproep op de vaste lijn, en vragen om ander nummer.
Mijn mobiel nummer is gewoon bekend bij de klantenservice van fiber.

Zelf contact opnemen met het nummer wat men aangeeft is niet te doen, wachttijden voor dat je een medewerker aan de lijn hebt gemiddeld 30 tot 60 minuten, om vervolgens niet verder te worden geholpen met een oplossing.

"Bekijk op My Fiber Ticket FT00566605: Klachtenkompas.nl
Fiber Nederland op 06/02/2018 09:35
Geachte heer De Groot,

Wij hebben u meerdere malen geprobeerd te bereiken aangaande uw klacht.

Tot op heden is dit niet gelukt. Heeft u wellicht nog een alternatief nummer waarop u te bereiken bent? Zo ja, wilt u dit dan doorgeven als reactie op dit bericht.

Heeft u geen alternatief nummer, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze Klantenservice op nummer 020 760 50 40 of door hier te reageren.

Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet,

Fiber Nederland
Hopelijk bent u tevreden hoe wij dit ticket hebben afgehandeld. Indien u nog niet helemaal tevreden bent kunt u binnen 7 dagen het ticket heropenen via My Fiber. "

De oplossing

Oplossing voor probleem of ontbinding contract!

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    EDG
    Datum
    Klachten blijven aanhouden, oplossing blijft uit.

    07.02.18
    14:35:59 Internet connection cleared.
    07.02.18
    14:35:59 DSL not responding (no DSL synchronization).

  2. Auteur
    EDG
    Datum
    Aangezien Fiber.NL wederom niet met een oplossing komt, maar de DSL problemen nu weer op het interne LAN schuift, terwijl het probleem aan de WAN kant zit, en dus wederom de klant met de problemen opzadelt, zaak overgedragen aan de rechtsbijstand.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EDG
Datum
Uiteindelijke oplossing
GEEN OPLOSSING AANGEBODEN. BLIJVEN PROBLEEM BIJ DE KLANT NEERLEGGEN, TERWIJL PROBLEEM BIJ FIBER en/of KPN LIGT. Ik heb alleen contract met Fiber, en Fiber neemt diensten af bij KPN, en is dus verantwoordelijk voor de KPN verbinding.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen