Klacht Fiber Nederland: Fiber levert bekeerde modem.

Klachtnummer
# 96429
Gebruiker
Twiety
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In december contact gehad met Fiber over analoog tv signaal.
Op hun website stond en staat nog steeds datum op de modem een coaxkabel kan aansluiten.
Er is me verzekerd dat dit kon als het zo op de site stond.
Wij moesten in Twente overstappen van Ziggo naar een andere provider en met dit in het vooruitzicht hebben we gekozen voor Fiber.
Toen ik het pakket kreeg en de modem uitpakte zat hier geen coax aansluiting op,direct gebeld met de helpdesk en die vertelden me dat dit niet geld voor Twente.
Ik vertelde dat dit op hun site stond maar kreeg te horen dat de handleiding voor Twente aangepast is.
Ik voel misleid en kan niks meer met mijn analoge settopbox.

De oplossing

Andere modem opsturen die ook een coax aansluiting heeft.
Anders contract ontbinden.

3 reacties

  1. Auteur
    Twiety
    Datum
    Sinds vandaag nieuwe settopbox opgestuurd gekregen.
    Want de oude had de geest gegeven maar wat een slechte kwaliteit beeld.
    Mis nu Ziggo al.
  2. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste meneer Twiest,Wij zijn hiervan op de hoogte en meerdere mensen hebben er last van. Op dit moment hebben we een probleem/storing op ons TV platform. Dit kan in sommige plaatsen inderdaad voor blokjes/vastlopend beeld zorgen. De netwerk technici's zijn er met man en macht mee bezig en we proberen het zsm op te lossen.Met vriendelijke groet,Barbara de Bont
  3. Auteur
    Twiety
    Datum
    Vandaag 22-02 nog steeds langzaam internet en beeld loopt steeds vast.
    Jammer dat we maar op 1 tv kunnen kijken.
    Ben nog sterk aan het twijfelen om toch over te stappen naar Caiway.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen