Klacht Fiber Nederland: Fiber levert niet wat verkoper verkoopt

Robnowee

Dat de verkoper aan de deur kwam en mij het internet verkocht heb ik expliciet aan hem gevraag of ik zonder extra abonnement mijn hd opname kastje kon gebruiken (ik had tenslotte al zo'n kastje) volgens hem kon dit. Toen ik thuis kwam op de dag dat ik was aangesloten bleek het HD kastje niet aangesloten en na navraag bleek hier een extra abonnement van 10 euro voor nodig. Na een klacht kreeg ik als antwoord : "Wij doen onze uiterste best om onze verkopers zo goed mogelijk te voorzien van kwaliteit. Helaas is het niet mogelijk om volledige controle te hebben op het geen wat hij of zij met u bespreekt." of te wel wij zijn niet verantwoordelijk voor wat de verkoper zegt.
Na nogmaals klagen kreeg ik plots out of the blue een opdrachtbevestiging voor HD TV voor € 7 per maand (3 euro korting) blijkbaar dachten ze dat het dan opgelost was (niet even van te voren overleggen of zo). Ik vind dit nogal bot en ben het hier niet mee eens. Fiber wil ook niet het contract ontbinden.

Betere communicatie met klant en niet via Callcentre wat niets kan en mag zeggen.
En of HD TV met opname leveren zonder extra kosten.
Of Contract per volgende maand stoppen.

Fiber Nederland
    Geachte heer Nowee,Wat vervelend dat u het gevoel niet goed door ons geholpen te zijn. Wij zullen uw situatie bekijken en zien wat we kunnen doen om tot een oplossing te komen.Met vriendelijke groet,Jetty Balk
    Robnowee
    Ik hoop dat dit dan ook een oplossing wordt en niet zoals eerst heel bot een orderbevestiging via de mail zonder vooraf te overleggen.
    Robnowee
    Nou een mooie oplossing hoor, van een opdrachtbevestiging van 7 euro per maand voor 2 jaar naar een aanbod van 5 euro per maand,......... voor 1 jaar of te wel over 2 jaar gezien 7,50 euro per maand. Als ik vervolgens nogmaal aan de medewerker die ik aan te telefoon heb aangeef dat de verkoper duidelijk heeft gezegd dat ik doordat ik een amino kastje heb geen aanvullend abonnement nodig heb krijg ik te horen dat de verkoper waarschijnlijk allang is ontslagen ze zijn niet verantwoordelijk.
    Fiber Nederland
    Geachte heer Nowee,Wij proberen samen met u tot een oplossing te komen maar dat is nog niet tot uw tevredenheid.Ik zal kijken wat ik in deze nog voor kan betekenen.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden
    Robnowee
    De 20e maar weer gebeld daar ik weer niets van Fiber mocht vernemen. Het callcenter wat de klantenservice vertegenwoordigd kan natuurlijk niets zeggen (anders dan dat alles volgens de orderbevestiging is geleverd). Degene die ik 's morgens aan de lijn had beloofde mij dat ik door 3e lijns support, iemand van fiber zelf, teruggebeld zou worden. Nou zal mij benieuwen. Al met al nog steeds geen oplossing!
    Fiber Nederland
    Geachte heer Nowee,Ik zie dat er gesprekken gaande zijn over een mogelijke oplossing.
    Hopelijk kunnen we dit snel naar uw tevredenheid afsluiten.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden
    Robnowee
    Geachte heer van der Linden,Ik heb nog steeds geen contact met u gehad, alleen met het call center. Ik hoop dat u nu inderdaad eens met een bevredigende oplossing komt in plaats van u te verschuilen achter de opdrachtbevestiging (welke overigens precies was wat de verkoper aangaf, geen abonnement HD TV want dat was volgens hem niet nodig, hierdoor is hier sprake van dwaling en dus een vernietigbare overeenkomst).Ik zie uw voorstel met belangstelling tegemoet.Rob Nowee
    Fiber Nederland
    Geachte heer Nowee,U wordt door ons call center gebeld met een nieuw voorstel.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden
    Robnowee
    Eindelijk gebeld en afgehandeld.
    Helaas nog niet waargemaakt wat de verkoper beloofd heeft.
    Maar ja ik had zelf ook moeten opletten en meteen schriftelijk laten vastleggen. Blijft jammer dat alles via een callcenter verloopt en je niet gebeld wordt door mensen die meteen kunnen beslissen.
    Fiber Nederland
    Geachte heer Nowee,Wij zijn blij dat we de klacht hebben kunnen afhandelen en hopen dat u in de toekomst met veel plezier van onze diensten gebruik zult maken.Met vriendelijke groet,Barbara de Bont
    Robnowee
    Afhandeling geaccepteerd omdat ik geen negatieve energie er in wil steken. Maar feit blijft dat Fiber verkopers dingen beweren die Fiber niet kan waarmaken, en Fiber een zeer stugge, klantonvriendelijke houding heeft.

Robnowee

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?