Opgelost door Fiber Nederland: Fiber Nederland betaald borg + reeds betaalde facturen niet terug!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 251612
Gebruiker
Carlosvdp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Fiber.nl kon geen glasvezel verbinding bij mij realiseren na ± 2 maanden hiervoor wél betaald te hebben en aansluitkosten e.d. betaald te hebben. Uiteindelijk hebben ze (gelukkig) wel mijn abonnement ontbonden maar ik heb nog steeds mijn reeds betaalde facturen niet terugbetaald gehad. Fiber beweerde dat dit is omdat ik niet alle apparatuur retour heb gedaan, wat gehele onzin is.

De helpdesk is beroerd bereikbaar en áls ik er doorheen kom dan wordt er gezegd dat het binnenkort toch echt geregeld wordt.

De oplossing

Graag netjes de reeds betaalde facturen (totaal € 152,51) terug storten.

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste Klant,

    Excuses voor het ongemak, ik zal meteen een ticket aanmaken dat u dit gewoon terug krijgt. U hoort nog van ons.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    Carlosvdp
    Datum
    Geld inmiddels binnen gehad, dank!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carlosvdp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is teruggestort, gelukkig!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen