Klacht Fiber Nederland: Fiber Nederland wordt eens wakker.........

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 77876
Gebruiker
andre
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Fiber Nederland stuurt ingehuurde verkopers naar u toe met de allermooiste aanbiedingen die u maar kunt bedenken.
Vervolgens zet u u handtekening en dan begint alle ellende.
U krijgt geen of nog geen 50 % diensten die u heeft afgesproken met de verkoper.
Antwoordt van Fiber is standaard u ben zelf verantwoordelijk hiervoor
Ze hebben geen enkele boodschap met wat er aan u is verkocht want ze zeggen wij waren daar niet bij..... het gaat hun alleen maar om de handtekening.
Fiber zegt niet verantwoordelijk te zijn voor hun verkopers en wat ze aan u verkopen.
Dus u bent zelf verantwoordelijk voor de dwaling van de verkopers van Fiber Nederland.
Mooier kunnen we het niet maken....................

Gewenste oplossing

.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Van Toorn,We hebben uw klacht reeds in behandeling en zijn ook in gesprek hierover.Om het overzichtelijk te houden voor beide partijen zullen wij daarom niet op alle kanalen hier inhoudelijk op in gaan.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden
  2. Auteur
    andre
    Datum
    .

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen