Opgelost door Fiber Nederland: Fiber neemt het oosten niet serieus

Bart

Vandaag maar weer eens gebeld met Fiber. Na de uilen wachtstand iemand van de klantenservice aan de lijn. Situatie uitgelegd van ons stilstaand beeld en doorverbonden met de TD. Leuke wachtstand. Dit keer een kikker langs een stromend beekje. Waarschijnlijk om de geïrriteerde klant gerust te krijgen. Na 45 minuten in de wacht is de ruste echt niet minder geworden en dus op een andere lijn de klantenservice gebeld. Wederom die vervelende uil. Uiteindelijk iemand gesproken. Na mijn waterval van frustratie, kreeg ik uiteindelijk een vreemd antwoord. Mocht u in het westen wonen, dan hadden we een monteur kunnen sturen. Vanwege mijn woonplaats in het oosten van Nederland is dit niet mogelijk. Met andere woorden, we zijn achtergebleven gebied en worden door de monteurs van Fiber niet geholpen. Advies, stuur een aangetekende brief met uw klacht naar Fiber Nederland, met daarin het verzoek tot ontbinding van het contract. En dat gaan we dan maar eens proberen.

Ontbinding van het contract. Fiber komt haar afspraken niet na!!

Fiber Nederland
    Geachte meneer Habing,

We hebben de storing net telefonisch besproken. Meer informatie vindt u terug in MyFiber.

Fiber Nederland
    Klacht is gedurende 5 dagen (tot op heden) verholpen

Bart

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?