Klacht Fiber Nederland: Fiber niet bereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182432
Gebruiker
Klaasjanvan till
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik probeer meer dan een week contact met Fiber te krijgen. Dit lukt niet. Ze nemen niet op of reageren niet op terugbel verzoeken of chats worden afgebroken

De oplossing

Wil een reactie

4 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer van Till,

    Reeds hebben wij de situatie met u doorlopen.

    Wij sluiten dan ook dit dossier.
  2. Auteur
    Klaasjanvan till
    Datum
    De 5 euro korting blijkt niks voor te stellen. Ik betaal dan 35 voor het langzaamste internet. Op jullie site is dat 100 mb/s. Bij navraag bleek dit 50 mb/s te zijn, ik zie die snelheid niet op jullie site bij de internet only pakketten. Bovendien ben ik verplicht weer een jaar bij jullie te blijven. Ter verduidelijking, ik betaal nu 45 euro voor 50mb/s ,met telefoon en tv. Ik was akkoord gegaan wanneer jullie communicatie duidelijker en julie service beter was. Nu heb ik opgezegd. Jammer.
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer van Till,

    Reeds hebben wij de situatie met u doorlopen.

    Wij sluiten dan ook dit dossier.
  4. Auteur
    Klaasjanvan till
    Datum
    Het resultaat is dat ik mijn abonnement heb opgezegd. Dat is jammer. Het ging inmiddels niet meer om de kwaliteit van het internet, maar om hun beroerde service. De reactie hierboven van Fiber is dan ook tekenend. Geen excuses of hand in eigen boezem stekken, terwijl ze zeggen dat ze openstaan voor feedback. Wanneer Fiber betere service had verleend en vooral duidelijker had gecommuniceerd dan, was ik gebleven. Nu ben ik weggegaan terwijl ik liever was gebleven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klaasjanvan till
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry