Klacht Fiber Nederland: Fiber NL is een klote bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 572889
Gebruiker
Gebruiker1575673048
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Fiber NL lukt het al maarliefst 3 maanden NIET om een fatsoenlijk werkende tv / internet aansluiting te creëren. We worden niet teruggebeld, terwijl ze dit al 30x beloofd hebben. Op emails wordt NIET gereageerd. Er komt geen oplossing terwijl we wel steeds netjes betalen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn contract ontbonden wordt en mijn geld (in elk geval voor een groot gedeelte) wordt terug gestort.
Geboden oplossing
Ik heb ondertussen de bevestiging dat mijn tv gedeelte wordt opgezegd, echter verder niets meer vernomen over het terugsturen van het tv kastje, het verrrekenen van de kosten die gemaakt zijn en niet teruggebeld door de financiële afdeling. Hopelijk kan alles snel afgehandeld worden ipv doortobben zoals nu het geval is. Ik heb nog steeds niets vernomen van de financiële afdeling.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1575673048
    Datum
    Helaas zijn de klachten nog steeds niet opgelost. Ik krijg ook nog steeds geen passend antwoord op de vele telefoontjes en emails die ik ondertussen verstuurd heb.
  2. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Het probleem ligt diep in het netwerk. De leverancier en onze technische dienst zijn samen aan het kijken wat er aan de hand is. Omdat dit diep in het netwerk zit en we niet weten waar zijn we nog bezig met analyseren. We snappen dat het vervelend is en doen onze best de oorzaak te vinden.
  3. Auteur
    Gebruiker1575673048
    Datum
    Zoals al meerdere malen gezegd geloof ik niet dat Fiber er achteraan zit. Al 3 maanden lang alleen maar problemen. Dit kan niet, en kost me veel extra geld en vooral erg veel frustratie. Klanten worden niet serieus genomen en Fiber komt al vele malen de agspraken niet na.
  4. Auteur
    Gebruiker1575673048
    Datum
    Helaas lijkt het alleen maar slechter te worden ipv dat het opgelost wordt. Fiber reageert helaas nog steeds niet op mijn berichten (het is te moeilijk voor ze denk ik)
    Ondertussen ben ik met een advocaat bezig om e.e.a. proberen te regelen (hier later meer over)
  5. Auteur
    Gebruiker1575673048
    Datum
    Het probleem is nog steeds niet opgelost. TV kijken werkt niet naar behoren. Mijn emails worden niet beantwoord en er worden telefonisch nog steeds dingen gezegd die niet nagekomen worden.
    Ik wacht nog steeds op bericht !!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen