Klacht Fiber Nederland: FiberNL wil onze afmelding niet accepteren.

Klachtnummer
# 103360
Gebruiker
MDBedrosyan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste hee/mevrouw,
Ik ben M. Dir Bedrosyan, woon op thorbeckestraat 3, 1161 xr Zwanenburg.
op 11 maart 2015 kwam een verkoop medewerker bij de deur, om een glasvezel internet aan ons te verkopen, en ze hebben ons dingen verteld die niet klopt (60 mb internet, wifi, en HD tv zenders) terwijl dat ze omheen zijn gespeld net als dat eerst jaar is 60 mb en dan 30, analoge tv geen HD tv, als een HD tv wil, dan moeten we extra bijbetalen, en daarnaast ze gebruiken een deel van de netwerkbeheerder RaggaFiber en de zelfde kleur wat bij ons is een verwarring veroorzaakte, en vandaag op 27 maart 2015 hebben contact gehad met Fiber nederland om ons aanvraag te annuleren, ze zeggen dat het 16 dagen is en dat kan niet meer, omdat er meer dan 14 dagen is en we zitten nu 2 jaar aan vast.
P.S. ze hebben een afspraak bij de netwerkbeheerder, dat ze niets mogen verkopen tot alle kastjes bij mensen zijn geplaatst.

Graag help mij om van Fiber Nederland los te komen.
gr.
M. dir bedrosyan

De oplossing

Graag ik wil bij tele2 blijven en ik wil van FiberNederland af.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen