Klacht Fiber Nederland: Fype/Fiber nog te slecht om als slecht voorbeeld te dienen.

Klachtnummer
# 53343
Gebruiker
TM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 21-11-2012 er ingetuind door de straat verkoper Maarten van der Voet.
De levering verliep erg rommelig. Een of ander kastje was niet opgestuurd. Zou volgens de telefoonrakkers wel zijn verstuurd. Monteur via collega eentje geregeld. Twee of drie week na aansluiting en dat alles een beetje werkte kregen we een mailtje dat het kastje opgestuurd is! Konden geen video's huren. Achteraan gebeld, werkte het even wel. Later weer storing met video's huren. Wel bedrag afgeschreven maar nooit de betreffende film gezien. Later hadden we in eens een andere videotheek, en ook deze doet het niet. Kreeg begin februari dit jaar (2014) een mailtje dat wij al weer bijna een jaar klant zijn! Als wij nog langer willen van ons zogenaamd snelle internet dat we dan €5,- extra moet gaan betalen.
Heu? 2012 tot 2014? Das toch dan bijna twee jaar? Ik vrees dat dit geen grap is, maar dat er weer iets fout gaat.
Algemene indruk van Fiber is zeer amateuristisch, leugenachtig en erg teleurstellend.

De oplossing

Zo snel mogelijk er van verlost zijn.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen