Klacht Fiber Nederland: Geen aansluiting internet en telefoon

Eliza

26 februari is het glasvezelmodem geplaatst door current connect. Monteur vertelde dat ik in de middag gebruik zou kunnen maken van de dienst. Tot op heden (8 maart) heb ik geen internet en telefoon. Het 2e lampje op het modem brandt niet, er is mij gezegd dat er een storing is, maar niemand die storing verhelpt of mij op de hoogte houdt van wat er aan de hand is. Ook bij de klantenservice/technische klantenondersteuning kom je niet verder. Ik heb dagelijks gebeld en er wordt alleen maar gezegd dat klacht doorgezet wordt. Mijn tv verbinding heeft er ook nog uitgelegen omdat Fiber mij vergeten had aan te melden bij de CAI Harderwijk. Dit heb ik gelukkig zelf in orde kunnen maken met de CAI.

Ik wil dat mijn aansluiting zo spoedig mogelijk in orde komt en dat ik op de hoogte gehouden wordt hoe de zaken er voor staan. Als ik niet binnen een paar dagen aangesloten ben, dan wil ik van mijn contract af.

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Eliza
    Bleef bellen naar klantenservice maar werd er niets wijzer van. Probleem was doorgestuurd naar de Cai. Gelijk die dag kon ik op internet en kon alleen zelf bellen maar niet gebeld worden. Paar dagen later was alles in orde. Heb telefoontje van het hoofdkantoor gehad met excurses en dat mijn beloofde eerste maand gratis in zou gaan op de dag dat alles goed was. Dit is nog niet helemaal goed gegaan maar daar wordt aangewerkt is mij toegezegd door iemand van de klantenadministratie.....

Eliza

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?