Klacht Fiber Nederland: Geen aansluiting of DHZ pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182810
Gebruiker
wajkersten
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na meer dan 2 maanden wachten op de aansluiting heb ik nog steeds geen doe het zelf pakket of modem ontvangen.

Wel stuurt Fiber doodleuk de rekeningen voor internet of het modem wat ik zou moeten ontvangen.

Ik heb nu alles gestorneerd en ga het abonnement opzeggen. Ik wel best betalen voor de beloofde diensten uit het contract, maar mij is nog niets geleverd. Ook niet na meermaals lang aan de lijn gezeten te hebben met de klantenservice.

Ze maken hun mooie beloften uiteindelijk nooit waar,

De oplossing

Ik wil graag het abonnement opzeggen, daar ik nog nets geleverd heb gekregen in 2 maand. Geen DHZ pakket, geen modem, geen enkele byte of bit..

4 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Kersten,

    Reeds hebben wij uw dossier behandeld.

    Wij sluiten hier dan ook het dossier.
  2. Auteur
    wajkersten
    Datum
    Fiber komt niet met een oplossig en komt met vage excuses waarom ik geen apparatuur opgestuurd krijg, maar beweert dat ik desalniettemin mijn abbonnement niet op kan zeggen, zonder de volledige afkoopsom van het volledige loopjaar af te betalen.

    Hier ben ik het niet mee eens. Fiber laakt een oplossing en geeft alleen een reden waarom ze niet kunnen leveren. Ook geven ze niet aan of en wanneer het probleem opgelost wordt. Omdat ze geen termijn of oplossing bieden, zeg ik mijn abbonnement op.
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Kersten,

    Reeds hebben wij uw dossier behandeld.

    Wij sluiten hier dan ook het dossier.
  4. Auteur
    wajkersten
    Datum
    Fiber heeft niets afgehandeld of opgelost.

    Erg vreemd dat ze hier anders beweren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wajkersten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry