Opgelost door Fiber Nederland: Geen aansluiting wel elke maand nota en incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110515
Gebruiker
Alex
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Fiber heeft in de kelder een modem aangesloten, monteurs zeggen dat ze geen signaal kunnen bewerkstelligen in de woning. Fiber maakt daarvan klant wil geen aansluiting en vragen € 1200 euro voor afkoopsom. klantenservice vraagt of ik de namen van de monteurs weet. Het lijkt een eindeloos verhaal te worden en mogelijk iets voor het programma kassa. Monteur gaf advies ga maar naar Caiway die werken via coax kabel. Iedereen geeft aan dat het opgelost gaat worden echter de werkelijkheid is dat klantenservice uiteindelijk aan geeft we kunnen niets doen het ligt bij het MT.

De oplossing

of een aansluiting IN de woning en kan dat niet dan einde contract en geen nota's waarbij zij doen alsof ik al een gebruiker ben.

1 reactie

  1. Auteur
    Alex
    Datum
    Opgelost zeer prettig

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alex
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen