Klacht Fiber Nederland: Geen compensatie voor kosten opsturen router

Klachtnummer
# 165178
Gebruiker
Ryanhaarlemmer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De organisatie wil
Geen vergoeding geven voor de kosten die je maakt voor het versturen van de router die je in bruikleen hebt.
Na een rijke geschiedenis van klachten bij Fiber en ook totaal niet reageren op de brieven van mijn advocaat, kan de organisatie je nog natrappen met bovengenoemde actie.
Ik krijg dus geen compensatie voor gemaakte kosten, dus krijgen jullie ook tot die tijd geen router.
Ik heb een advocaat klaar staan voor jullie, brief hebben jullie al. Dus mochten jullie de kosten willen incasseren, succes daarmee.

De oplossing

Geld en excuses

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Haarlemmer,

    Zoals telefonisch is besproken krijgt u de kosten terug op basis van het verzendbewijs.

    Mocht u nog vragen hebben horen wij dit graag.

    Wij sluiten dan ook dit dossier.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen