Klacht Fiber Nederland: geen diensten wel betalen

M. Horoczi

ook wij zijn met mooie verhalen overgehaald om over te stappen naar Fiber
we waren best tevreden bij UPC allen het internet liet wat wensen over
ons gebouw heeft glasvezel van Fiber gekregen, dus overstappen was dan ook een logische keuze, wel de verkeerde bleek nu
geen signaal voor de tv, een instbiele internetverbinding die 80% van de tijd gewoon niet werk
alles voor dezelfde prijs als bij UPC maar analoge tv i.p.v. digitaal, minder kanalen en geen keuze voor films bestellen
ze laten je in het ongewisse, wordt niet geinformeerd, de klacht ligt bij Reggifiber die de lijn moet nakijken, god weet hoe lang dit gaat duren en niemand laat ons wat weten
we hebben al uren in de wachtrij gestaan bij de klantenservice, 5 mails gestuurd
het lijkt dat we niet serieus worden genomen, ze willen alleen maar geld verdienen maar doen er niets voor terug en als je niet op tijd betaalt, sturen ze ook nog een incassobureau op je nek al na 1 maand!!!!

als niet alles binnen 2 weken optimaal werkt dan gaan wij de overeenkomst ontbinden!!!

Fiber Nederland
    Beste Mevrouw Horoczi,Wij zien inderdaad dat er bij u een aantal dingen niet goed gaan. Onze excuses hiervoor. Wij gaan kijken wat we kunnen doen om dit voor u naar tevredenheid op te lossen.MVG,
    Barbara de Bont
    M. Horoczi
    wij zijn heel erg geduldig, maar het duurt gewoon te lang
    laatste keer heeft Wessels nog wat contact met ons opgenomen over de lijnen, we waren niet in de buurt, ze zouden van buiten af kijken, geen signaal, geen reactie
    ze zouden een kaartje in de brievenbus doen, dat we contact konden opnemen, zo nodig, geen kaartje
    verder geen reactie van wie dan ook
    ondertussen nog steeds geen tv!!!!!!!!!
    Fiber Nederland
    Dank voor de toelichting, we nemen dit mee
    M. Horoczi
    ik hoop dat jullie snel contact met ons opnemen hierover en dat we eindelijk ontvangst hebben voor de tv

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?