Klacht Fiber Nederland: Geen installatiepakket ontvangen

Klachtnummer
# 177713
Gebruiker
Catelijnesnoek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo
Sinds 15 juli zijn we geactiveerd bij fiber, tot opheden nog geen installatiepakket mogen ontvangen waardoor wij dus geen gebruik kunnen maken van de diensten van Fiber!
Na regelmatig contact gezocht te hebben met hun klantenservice iedere keer hetzelfde verhaal dat het pakket aangemeld is bij post.nl , nu bijna een week verder nog steeds geen installatiepakket!
Inmiddels al wel een factuur ontvangen van bijna 70 euro !
Ik wil stoppen met dit contract en naar een andere aanbieder overstappen

De oplossing

Of ik krijg een installatiepakket of ik verbreek het contract per direct,
Ook verwacht ik een compensatie van Fiber

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Snoek,

    Wij hebben getracht u telefonisch te benaderen. Helaas is dit niet gelukt en hebben wij onze reactie vermeld in de door u verstuurde MyFiber tickets.

    Wij houden dit dossier in behandeling open om te monitoren hoe het aangegeven proces vanaf nu verloopt

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen