Opgelost door Fiber Nederland: Geen internet, televisie en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 69432
Gebruiker
J van Holland
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben inmiddels al 2 weken lang geen internet televisie en telefoon van de firma fiber. Heb ze diverse keren gebeld met dit probleem.
Kreeg als reden een storing. Dit is natuurlijk mogelijk maar lijkt mij sterk dat dit 2 weken moet duren. Heb gezegd dat ik mijn contract wil laten ontbinden vanwege nalatigheid, maar dit is niet mogelijk zeggen ze!
Vandaag weer gebeld (7e keer) en nu was het ineens een adapter die kapot is!!!
Heel raar dat ze dat nu ineens bedenken.
Wordt een nieuwe adapter opgestuurd, maar betwijfel of dit het probleem is.
Moest 2 adapters omwisselen met elkaar, en dan zou ik wel internet hebben maar nog geen tv. Geprobeerd maar internet werkt nog steeds niet!
Zou heel graag per direct weg willen bij deze club!

De oplossing

Contract ontbinding

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Van Holland, Wat vervelend dat u problemen ervaart met de verbinding en het zo lang duurt voordat het opgelost is. Wij zullen direct kijken wat hier aan de hand is en hoe we het kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J van Holland
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen