Klacht Fiber Nederland: Geen internet tv en telefonie van fiber

Famloohuis

Sinds 23 maart geen telefoon meer.
Moesten we maar resetten...geen effect.Wij hebben een alarminstallatie in huis dus meldkamer kan niet inbellen.
Vanmorgen beveiligingsbedrijf laten komen om te kijken of het probleem bij hen lag.Nee dus.vandaag 3 uur aan de telefoon gehad.4 verschillende medewerkers.Moesten van alles doen.Configuratie enz..je moet hier gewoon een it'er voor zijn.Fiber zet de wereld op zijn kop.Wij betalen 100 euro per maand .Er is een storing en die moeten we zelf oplossen.4 medewerkers aan de telefoon gehad die alle 4 wat anders zeiden.Geen expertise dus.Gevolg ..we hebben nu niets meer....geen internet geen tv geen telefoon.En wat doet fiber???
Niets.Antwoord ...we zetten het door naar een andere afdeling.Het kan nog wel een paar dagen duren voordat er contact wordt opgenomen
WAT EEN ONPROFFESSIONELE MAAR VOORAL ONDESKUNDIGE ORGANISATIE!

Geachte mevrouw Loonhuis,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw klacht. U geeft aan dat u storing heeft met betrekking tot uw telefonie.

Naar aanleiding van uw melding hebben we uw dossier doorgenomen. We zien dat u als laatst een configuratiebestand opnieuw heeft ingeladen in uw fritzbox. Graag vernemen we of het probleem hiermee is opgelost.

Mocht dit niet het geval zijn, willen we vriendelijk vragen om stap 2 van ticket nr. FT00582481 (user aanmaken) te voltooien. Hiermee kunnen we namelijk inloggen in uw fritzbox en zo kunnen we deze informatie doorspelen naar de desbetreffende afdeling. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Famloohuis

Wij hebben de User aangemaakt.Dat is gelukt. Heb zojuist proberen te bellen maar wederom met een zeer ondeskundig iemand die mij alleen maar in de wacht zet. Ik ben zo klaar met jullie....we hebben wifi maar daar is alles mee gezegd. We moeten inloggen op de fritzbox want we kunnen niet meer inloogen op Loohuis en Loohuis Gast.
    Maar als klap op de vuurpijl...De telefoon doet het nog steeds niet al sinds 23 maart. (Af en toe een minuutje en dan valt het weer weg Dit betekent dus nog steeds dat de alarmcentrale niet kan inbellen in onze alarminstallatie.
    Probeer het zelf maar eens0541-521184
    Hoe gaan we de onkosten regelen die wij hebben gemaakt door steeds met een mobiele telefoon naar jullie te bellen???
    En hoe gaan jullie nu eindelijk ons probleem oplossen?
    Geachte mevrouw Loonhuis,

Bedankt voor de terugkoppeling en uw medewerking. Wij vinden het spijtig om te horen hoe alles is verlopen.

Onze collega's van de desbetreffende afdeling zijn bezig om het probleem op te lossen. Vriendelijk willen we vragen om dit af te wachten.

Wij kunnen een compensatieverzoek indienen zodra het probleem is opgelost. Dan kunnen we een berekening maken van de periode waar u geen gebruik heeft kunnen maken van de dienst.

Famloohuis

Ik ben eigenlijk wel zeer benieuwd,wat de collega's nu aan het oplossen zijn. We zijn inmiddels 24 uur verder . En concreet weet ik nog niets en zitten we nog steeds zonder telefoon. Hierdoor werkt de alarminstallatie niet en is de situatie dus onveilig.
    Ik zou graag willen weten WAT WANNEER en DOOR WIE er nu actie wordt ondernomen?
    Zo moeilijk zijn deze vragen toch niet?
    Famloohuis
    maandag 9 april weer 48 uur verder . Nog steeds geen telefoon En GEEN reactie van Fiber.Dit noemt men service???
    Geachte mevrouw Loonhuis,

Bedankt voor uw bericht. Onze collega's van de storingsdiensten zijn bezig om het probleem op te lossen. Wij kunnen geen specifieke datum doorgeven van wanneer het probleem opgelost kan zijn.

Nogmaals vragen we vriendelijk om dit af te wachten. Onze collega's doen hun best om het probleem z.s.m. op te lossen.

Famloohuis
    Ik ben absoluut ontevreden met dit nietszeggend antwoord
    Waarom kunnen ze mij niet aangeven waar de storingsdienst mee bezig en wanneer het opgelost gaat worden.
    Onze telefoonstoring loopt al vanaf 23 maart.Dus ook sinds die tijd geen doormelding van het alarm
    Dit brengt onveilige situaties met zich mee .Denk aan brand en inbraak.
    Ik mag toch nu eindelijk verwachten dat Fiber nu actie gaat ondernemen.ipv al 4 dagen hetzelfde antwoord te geven.
    In mijn ogen een zeer ondeskundige en onproffessionele houding naar de klant.

Famloohuis
Geen oplossing.Echt waardeloos. Nog steeds geen telefoon

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?